InicioEconomíaO maior buque ro-ro do mundo propulsado por gas natural atracará este...

O maior buque ro-ro do mundo propulsado por gas natural atracará este martes en Vigo, onde cargará 1.600 vehículos

O seu destino coa carga é Zeebrugge (Bélxica).

PUBLICADO O

- Advertisement -

O maior buque ro-ro do mundo propulsado por Gas Natural Licuado (GNL), o ‘Auto Eco’, atracará este martes en Vigo, onde cargará 1.600 vehículos que trasladará a Zeebrugge (Bélxica).

Segundo detallou a Autoridade Portuaria de Vigo, o ‘Auto Eco’, pertencente á naviera UECC, regresará deste xeito á terminal de Bouzas, onde atracou por primeira vez en decembro de 2016. De feito, esa foi a primeira ocasión que o porto da cidade acolleu un buque desas características.

O ‘Auto Eco’ realizou a súa viaxe inaugural a Vigo en 2016 no marco dunha travesía desde o estaleiro de China onde foi construído ata a zona SECA (Sulphur Emission Control Area) do Norte de Europa, onde só se permitía navegar con gas oil de baixo contido de xofre. Así, a utilización dese buque permitiu respectar os límites legais e manter a pegada ecolóxica nos mínimos estipulados.

Este buque ro-ro conta con 181 metros de eslora, 32 de manga e un calado de 7,6 metros. En concreto, foi construído nos estaleiros Nacks de Nantong (China) e trátase de primeiro de dous buques xemelgos que a naviera UECC contratou para cumprir coa normativa sobre emisións de xofre vixente no norte de Europa.

O segundo buque construído foi o ‘Auto Energy’, que pode navegar 14 días seguidos e conta cun motor que lle permite empregar tanto GNL e diésel, así como con capacidade para 4.000 vehículos e 6.000 metros cúbicos de carga pesada. Ademais, dispón da certificación ‘Super 1A’ esixida por Suecia e Finlandia, polo que pode asucar augas cubertas por ata 60 centímetros de xeo.

O Porto de Vigo destacou que a escala do ‘Auto Eco’ na terminal de Bouzas reforza a súa aposta polas enerxías limpas. Ademais, lembrou que o GNL representa unha “alternativa fundamental” para o transporte marítimo e por estrada e apuntou que foi incluído nas prioridades de desenvolvemento da Unión Europea (UE).

Nesta liña, a Autoridade Portuaria lembrou que os tres buques que se atopan en construción en China de propulsión híbrida fuel e gas licuado e Baterías serán os que inicien servizos regulares desde Vigo ao norte de Europa partir do segundo semestre do 2021.

Adicionalmente, sinalou que a escala de ‘Auto Eco’ en Vigo será posible dado que a terminal ro-ro presenta unha profundidade suficiente para a escala destas embarcacións, ata 14 metros de calado. Con todo, apuntou que a tendencia a maiores buques pode levar que 14 metros de calado sexan “escasos”. Deste xeito, lembrou que esta terminal está especializada en tráficos de mercadoría xeral cuxa operativa se leva a cabo por medios rodantes.

Ademais, lembrou que esta terminal conta con cinco ramplas fixas e unha móbil para a atracada dos buques, así como cunha superficie anexa de almacenamento descuberto duns 400.000 metros cadrados. En concreto, a plataforma está centrada en vehículos novos, dos que o 75% destínase á exportación e o 25% á importación.

ÚLTIMAS

OPINIÓN.- Burla verde en Samil. O greenwashing Caballero

Óscar Pazos R. Ecoloxistas de Galiza Atlántica e Verde A chamada 'Recuperación del sistema dunar...

Piden 18 anos de cárcere para dous homes que violaron e gravaron a agresión a unha nova de 18 anos en Vigo

A Fiscalía pide máis de 15 anos de cárcere para dous homes acusados de...

Ferido un operario tras caer da cesta elevadora coa que retiraba unha cámaras no paseo de Panxón

Un operario resultou ferido tras envorcar un camión e caer da cesta elevadora cando...

O acusado de agredir sexualmente a unha familiar menor en Vigo enfróntase a 14 anos de cárcere

A Fiscalía de Vigo solicita 14 anos de prisión para un home acusado dun...