InicioEconomíaYolanda Díaz denuncia a "fraude de lei" e o "dumping" que sofre...

Yolanda Díaz denuncia a “fraude de lei” e o “dumping” que sofre o sector automobilístico galego con Portugal

CC.OO. teme paróns na fábrica de PSA de Vigo debido á nova normativa de emisións

PUBLICADO O

- Advertisement -

A cabeza de lista de Galicia en Común pola provincia de Pontevedra para as próximas eleccións xerais, Yolanda Díaz, denunciou este mércores a “fraude de lei” e o “dumping (competencia desleal)” que, ao seu xuízo, está a sufrir o sector da automoción en Galicia en comparación cos seus competidores de Portugal.

Tras reunirse en Vigo con representantes dos traballadores de PSA e da industria da automoción, Díaz asegurou que “é evidente que se está favorecendo de forma directa e indirecta tanto en termos laborais como de fiscalidade” a Portugal.

Neste sentido, sinalou a “fraude de lei”, xa que, segundo os seus datos, están a empregarse a traballadores dun lado e do outro da fronteira con condicións diferentes polo que “habería que controlar esa fraude”.

Tamén indicou que existe unha ferramenta legal, que é a cooperación entre interadministracións (Portugal e España), para favorecer que as inspeccións de traballo actúen en sentido único. “Isto como medidas prudentes, porque habería outras máis agresivas respecto doutro país. O que está claro é que isto está a pasar”, lamentou Yolanda Díaz.

Por iso pediu ao Goberno central que actúe para evitar “a deslocalización” e para defender “sectores estratéxicos”, como si fan, ao seu xuízo, Francia e Alemaña, xa que se trata dun sector “precarizado”.

CRÍTICAS AO GOBERNO

A deputada galega criticou que o Goberno “nunca faga nada” e que “a única política industrial que existe en España sexa a que non existe”. Así, criticou a “falta de previsión” do Executivo de Pedro Sánchez que “dun día para outro cambiou a súa posición” respecto da situación dos vehículos diésel.

Tamén o secretario xeral das Comisións Obreiras (CC.OO.) en PSA Vigo, Santiago García, lamentou que España “non está preparada para o coche eléctrico“. Segundo el, os vehículos ‘0 emisións’ son demasiado caros na actualidade, polo que as empresas non serán capaces de vender a cantidade de automóbiles eléctricos necesarios para non ser sancionados pola Unión Europea.

No caso de PSA, a compañía estimou que debe comercializar o ano que vén entre un 7 e un 9 por cento de vehículos eléctricos para cumprir coa nova normativa de emisións de Dióxido de Carbono (CO2).

ÚLTIMAS

Sogama acusa a Caballero de mentir sobre a subida do canon do lixo

O presidente de Sogama, Javier Domínguez Liño, acusou este luns ao alcalde de Vigo,...

O BNG esixe pór fin ao “descontrol” e á “barra libre” dos pisos turísticos en Vigo: “En 5 anos, pasaron de 400 a 2.400”

O BNG de Vigo esixiu ao goberno municipal e á Xunta de Galicia que poñan fin...

O embaixador de Perú rende homenaxe ás vítimas do Villa de Pitanxo no porto de Vigo

O embaixador de Perú en España, Luís Iberico Núñez, encabezou este domingo unha ofrenda...

Enfróntase a máis de 16 anos de cárcere acusado de violar e roubar a unha muller á de traballar dun hospital de Vigo

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, xulgará o vindeiro...