InicioEconomíaStellantis non descarta o peche de plantas ante o crecemento da competencia...

Stellantis non descarta o peche de plantas ante o crecemento da competencia chinesa

Tavares asegura que se os fabricantes chineses conseguen unha cota do 10 % en Europa, implicaría un volume de 1,5 millóns de unidades.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado Stellantis, Carlos Tavares, indicou nunha entrevista publicada este luns que o grupo automobilístico internacional non descarta o peche de plantas ante o crecemento da competencia chinesa en Europa. “Non se pode descartar nada”, dixo o directivo ao diario financeiro francés ‘Lles Échos’ antes do París Motor Show. Se os fabricantes chineses conseguisen unha cota de mercado do 10 % en Europa ao final da súa actual campaña, isto implicaría un volume de 1,5 millóns de automóbiles, cuantificou.

“Iso corresponde a sete plantas de montaxe. Os fabricantes europeos terían que pechalas ou entregarllas aos chineses”, advertiu Tavares. Así mesmo, o directivo denunciou que os aranceis non terán un efecto relevante nos fabricantes de automóbiles chineses, xa que estes lograrían eludir os aranceis punitivos previstos pola Unión Europea investindo en plantas en Europa. “Unha vez que iso ocorra, non debería sorprendernos que haxa que pechar plantas de produción para reducir o exceso de capacidade exacerbada”, denunciou Tavares.

Stellantis, que fabrica marcas como Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Chrysler e Jeep, emitiu ‘profit warning’ o mes pasado, atribuíndo a redución das súas previsións de beneficios aos problemas de desaceleración das súas vendas que enfronta no mercado de América do Norte e ás difíciles condicións xerais do sector, cunha caída da demanda do vehículo eléctricos. O grupo de automoción internacional recortou o pasado 30 de setembro as súas previsións de resultados para o exercicio de 2024 e espera unha marxe de ingresos operativos axustados (AOI) de entre o 5,5 % e o 7 %, por baixo da porcentaxe de “dobre díxito” anterior.

Ademais, pretende unha redución de envíos en Norteamérica de máis de 200.000 vehículos no segundo semestre de 2024 (o dobre da redución que tiña previamente planificada), en comparación co mesmo período do ano anterior, así como aumentar gastos en incentivos en vehículos do ano modelo 2024 e anteriores, e melloras na produtividade que abarcan axustes de custos e capacidade. Doutra banda, o pasado venres, Stellantis confirmou que xa arrincara o “proceso formal” para designar ao sucesor do actual conselleiro delegado, Carlos Tavares, cando este abandone o seu cargo a principios de 2026.

Movemento que chegou de maneira complementaria cunha reestruturación profunda dos órganos directivos da compañía ante a crise de negocio que vive. “Despois do recente frenesí mediático ao redor da miña sucesión, o apoio unánime da xunta directiva e do presidente John Elkann permite a todos volver centrarse e traballar con calma ata o final do meu contrato”, afirmou Carlos Tavares durante a entrevista.

ÚLTIMAS

Xulgan a seis persoas por tráfico de drogas en Pontevedra e Vigo

A Audiencia Provincial de Pontevedra acollerá esta semana dous xuízos por presuntos delitos de tráfico de drogas,...

Caballero sitúa a aprobación do novo PXOM “antes de Semana Santa”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, anunciou este venres que o novo Plan Xeral de...

Catro estudantes do IES Castelao logran o 5º posto como mellores empresarios virtuais de España

Os estudantes vigueses Izan Ruade, Gael Rodríguez, Xoel Malfaz e Xoan Vidal, estudantes de...

OPINIÓN.- Vigo necesita unha política atractiva para captar inmigrantes e emigrantes retornados

A cidade de Vigo estivo estancada en termos demográficos durante décadas. A pesar da...