A Federación de Comercio de Pontevedra (FCP) presentou este martes o seu novo proxecto “amplo e consolidado”, tras a recente elección de Iván Igrexas Domínguez como presidente, co obxectivo de sensibilizar aos consumidores sobre a importancia de apostar polo comercio de proximidade.
Entre outras pretensións, a FCP busca dar maior visibilidade ao sector cara a novos públicos, como os máis novos. Tamén tratará de facilitar a formación e a reciclaxe dos profesionais do comercio, especialmente en novas tecnoloxías, ademais de apoiar aos empresarios do sector na revisión dos seus modelos de negocio para adaptalos ás novas demandas e necesidades dos consumidores.
Así o sinalaron os responsables da Federación nun acto que contou coa presenza, entre outros, do director xeral de Comercio e Consumo, Manuel Heredia Pérez; do presidente da Confederación de Empresarios de Pontevedra, Jorge Cebreiros Arce, e do seu homólogo na Federación Galega de Comercio, José María Seijas López.
Neste sentido, Igrexas fixo un chamamento aos comerciantes para que superen o “medo ao cambio e o individualismo” e que se asocien ás organizacións do sector ou da súa zona para que trasladen os seus problemas. “A FCP faraos seus e apoiaraos para que o comercio de proximidade manteña a súa competitividade”, reivindicou.
Tal como recolle a FCP nun comunicado, a Federación engloba e representa os intereses territoriais e sectoriais do tecido asociativo do comercio de proximidade da provincia de Pontevedra, converténdose en interlocutora “única e válida” ante as distintas administracións e entidades, segundo Seijas.