A Axencia Tributaria puxo en funcionamento a nova Administración Dixital Integral (ADI) de Vigo e incorporou un novo servizo de asistencia ao contribuínte no control de IRPF para resolución de dúbidas, dar conformidade ou solicitar asistencia na confección de alegacións a propostas de liquidación, todo iso de forma rápida e sinxela.
Así, con esta nova sede ADI presentada en rolda de prensa polo director xeral da Axencia Tributaria, Jesús Gascón, amplíase a oferta de asistencia personalizada non presencial iniciada no outono de 2020 coa proba piloto na ADI de Valencia, ás que se sumarán novas oficinas, de maneira que se superen os 300 funcionarios prestando o servizo cando culmine o despregamento previsto para o ano 2023.
CONFORMIDADE ‘EN LIÑA’ E RESUMO DE CONTIDO
En paralelo á posta en marcha deste servizo pola ADI, simplificáronse e axilizáronse os trámites por vía electrónica para todos os contribuíntes que reciban unha notificación de minoración de devolucións de IRPF, independentemente de que sexan colectivos susceptibles de ser atendidos telefonicamente ou non pola propia ADI.
Habilitouse para todos eles a posibilidade de prestar a conformidade á proposta de liquidación na web da Axencia de forma máis directa e rápida que a existente ata o momento, a través da dirección indicada na carta que recibe o contribuínte. Para acceder a este servizo de conformidade ‘en liña’ requírese a mesma identificación que a correspondente ao portal de renda (Clave, certificado dixital ou referencia).
Ata agora, o contribuínte que quería prestar a conformidade á proposta de liquidación podía, ben acudir presencialmente á oficina e presentar a conformidade por rexistro, ou ben prestar a conformidade electronicamente entrando por rexistro telemático ou usando o código CSV que figura na carta recibida. Nestes dous últimos casos o acceso é menos áxil e directo, aínda que estas vías seguen dispoñibles.
Outra novidade implementada como consecuencia da posta en marcha do servizo ADI en comprobación de Renda, e co mesmo obxectivo de facilitar, simplificar e mellorar a asistencia, foi a incorporación dun resumo de contido ao comezo da carta que recibe o contribuínte. “Neste resumo indícase de forma sinxela e concisa cal é o contido da proposta remitida e ofrécenselle as distintas vías de atención”, explicou Gascón.