A dirección da planta de Stellantis en Vigo (antes PSA Peugeot Citroën) avanzou este mércores que, “con toda seguridade”, haberá que negociar un novo Expediente de Regulación Temporal de Emprego (ERTE) para afrontar as incidencias na produción derivadas da chamada crise dos ‘microchips’.
Así o trasladou, en declaracións aos medios, o director da factoría, Ignacio Bo, quen sinalou que a previsión é que eses problemas de aprovisionamento de compoñentes prolónguense “a principios do ano que vén”.
Nese contexto, a fábrica viguesa segue “monitorando” a diario o fluxo de “compoñentes críticos” e, segundo sinalou Ignacio Bueno, “segue habendo compoñentes en gran tensión”, polo que “calquera problema na cadea de subministración” afectará á factoría.
Así as cousas, e cun ERTE que está agora en vigor ata o final de 2021, “con toda seguridade” haberá que negociar outra regulación do emprego para o ano que vén.
Ignacio Bueno indicou que, ademais dos problemas de compoñentes, que afectan o volume de produción e aos custos loxísticos, a produción automobilística está a verse afectada tamén o incremento do prezo de materias primas e polo encarecemento do custo da enerxía, que está “a facer moito dano”. No entanto, matizou que estas circunstancias non interferen “en ningún caso” nas iniciativas de desenvolvemento de produto (novos modelos).
MODELO DE APROVISIONAMENTO
Finalmente, e cuestionado sobre a posibilidade de que se modique o sistema de aprovisionamento ‘just in time’, o director de Stellantis Vigo sinalou que este modelo persegue “traballar co menor malgasto posible” e “non se vai a cambiar”. Por contra, replicou, quizá poida cuestionarse a localización dos provedores ou “quen son”.
A ese respecto, lembrou que o grupo Stellantis traballa para contar con máis provedores en Europa e está moi interesado no desenvolvemento de industria de microcomponentes nesta rexión. “Stellantis vai estar apoiando para que se desenvolvan fabricantes (de microcomponentes) en Europa”, insistiu.