InicioEconomíaLicitado o estudo de alternativas para a saída sur ferroviaria de Vigo

Licitado o estudo de alternativas para a saída sur ferroviaria de Vigo

Mediante o estudo de alternativas analizaranse opcións para a mellora da ordenación dos servizos ferroviarios que permitan solucionar a súa falta de continuidade na contorna da urbe olívica e que deberán ter en conta o tráfico de mercadorías existente e previsible.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (Mitma) licita o estudo de alternativas do saída sur ferroviaria de Vigo por 405.350 euros.

Segundo trasladou o Ministerio, os trámites para a publicación da licitación do contrato para a redacción do Estudo de alternativas do saída sur ferroviaria de Vigo completáronse este xoves.

Así, indicou que a licitación se publicará na Plataforma de Contratación do Sector Público “en breve” e que se estima que o anuncio se recollerá no Diario Oficial da Unión Europea (DOUE) este martes.

Mediante o estudo de alternativas analizaranse opcións para a mellora da ordenación dos servizos ferroviarios que permitan solucionar a súa falta de continuidade na contorna da urbe olívica e que deberán ter en conta o tráfico de mercadorías existente e previsible. Ademais, traballarase na unificación das estacións de tren de Urzáiz e Guixar para obter “unha maior eficiencia na prestación dos servizos”.

O prazo de execución do contrato fixouse en 12 meses e o seu desenvolvemento levará a cabo en tres fases. Así, durante a primeira etapa realizarase un estudo previo da situación actual para definir corredores e esquemas funcionais que permitan solucionala.

No marco da segunda fase, levará a cabo unha caracterización máis concreta das alternativas consideradas viables nos ámbitos técnico, ambiental e socioeconómico. Finalmente, determinarase a solución máis adecuada co obxectivo de desenvolvela mediante unha análise efectuada en base a múltiples criterios.

Así mesmo, as alternativas contempladas considerarán diferentes escenarios de modernización das infraestruturas ferroviarias portuguesas ante a aposta por impulsar unha liña de alta velocidade con Galicia manifestada polo Goberno luso.

Na mesma liña, os gobernos de ambos os países solicitarán a inclusión do tramo Vigo-O Porto na rede básica transeuropea de transporte (RTE-t), para o que se deron os primeiros pasos de comunicación coa Comisión Europea.

VALORACIÓN DO ALCALDE

Pola súa banda, en declaracións remitidas aos medios, o rexedor da cidade olívica, Abel Caballero, celebrou a licitación do estudo de alternativas, que afirmou que permite que “se abra a luz verde para a alta velocidade entre Vigo e Lisboa”, e volveu a reivindicar a súa aposta por defender que a entrada ferroviaria da cidade en Urzáiz realizásese en túnel cando accedeu á Alcaldía.

Ademais, explicou que Adif trasladoulle que recibiu a autorización de entrada en servizo da electrificación do tramo ferroviario comprendido entre Guillarei e Tui. Deste xeito, Abel Caballero sinalou que, “axiña que como Portugal termine a súa electrificación” e durante o período intermedio ata a posta en funcionamento da alta velocidade, “poderase cruzar a fronteira con trens eléctricos”.

ÚLTIMAS

Nova polémica no Pleno de Vigo tras aprobarse un novo programa de vivendas para familias vulnerables

A Xerencia de Urbanismo de Vigo aprobou este martes unha iniciativa para pór en...

Caballero atribúe a subida do recibo de lixo á “estafa” de Sogama: “Rueda débese crer que en Vigo somos parvos”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, censurou a "caradura política" do PP por pedir...

Zona Franca e UVigo asinan o novo convenio para a Cátedra Ardán, que incrementa o orzamento ata 960.000 euros

O delegado da Zona Franca, David Regades, e o reitor da Universidade de Vigo,...

Enfróntase a 3 anos de cárcere por posesión e distribución de pornografía infantil en WhatsApp

Un veciño de Vigo sentará este mércores no banco dos acusados do xulgado do...