O tráfico total do Porto de Vigo aumentou un 5,64% en outubro respecto dese período do ano anterior a pesar da pandemia ata sumar máis de 456.900 toneladas fronte ás máis de 432.500 toneladas dese mes de 2019.
A Autoridade Portuaria celebrou que se manteña a “tendencia alcista” e que, a pesar da crise sanitaria por coronavirus e “as súas graves consecuencias económicas”, some “notables subas” a diferenza de resultados de meses anteriores.
Así mesmo, o tráfico da mercadoría xeral, que representa o groso do total das movidas na terminal viguesa e conta con gran valor económico, elevouse un 10,97% en comparación con outubro de 2019 ao sumar 419.255 toneladas fronte ás 377.823 toneladas do exercicio pasado.
Tamén se incrementou o tráfico da mercadoría contenerizada (+3,54%), que rexistrou un comportamento positivo en colectores o-o (+6,79%), movidos por guindastre na terminal de Guixar e os ro-ro, (+2,59%) movidos por medios rodantes en Bouzas.
En outubro rexistrouse ademais un crecemento notable do tráfico de distintas mercadorías entre as que destacan os alimentos (+51,99%), os cereais e as súas fariñas (+120,37%), as froitas, hortalizas e legumes (+2.716,87%), os automóbiles (+27,34%), as pezas auto (+22,75%), o granito en bruto (+29,85%), a maquinaria (+15,80%) e a pesca conxelada (+15,17%).
En cambio, o movemento da pesca fresca rexistrou outro novo descenso dun 10,31%, unha caída que se eleva ata o 63,39% se non se inclúen os viveiros flotantes na estatística.
TRÁFICOS ACUMULADOS
Entre xaneiro e outubro deste ano, o principal tráfico acumulado foi o de automóbiles, que ascendeu a 547.182 toneladas e, a pesar de caer un 2,2%, marcou unha diferenza respecto da pesca conxelada, que rexistrou o segundo maior movemento ao sumar 466.891 toneladas. Se se contabilizan como volumes absolutos, os metais e as súas manufacturas e o cemento foron as seguintes mercadorías da lista.
Respecto ao tráfico de colectores, o tráfico do-aumentouno un 6,63% en número de TEU’S, un crecemento marcado polo movemento de froita (+857,01%).
Mentres o tráfico da pesca fresca baixou un 8,33% e o de cruceiros turísticos foi o máis afectado pola pandemia ao presentar unha caída de máis do 90% tras prohibirse as escalas.
Ademais, a Autoridade Portuaria apuntou que o movemento vinculado á terminal de Bouzas sufriu “gravemente o parón da actividade nos meses de marzo e abril”, pero tras a súa continuación “a estatística foi reducindo considerablemente as cifras negativas e mesmo se podería chegar a pechar o ano en cifras similares ás do 2019”.
Tamén considerou “alentadores” os datos do tráfico de colectores manipulados con guindastre dado o inicio de varias liñas regulares novas, transoceánicas e vinculadas con certas variedades de froita.
Adicionalmente, a Autoridade Portuaria destacou que o resultado de explotación mantense en cantidades positivas “grazas, entre outras cousas, á contención dos gastos de explotación e o gasto de persoal”. Así, afirmou que, a pesar da pandemia, o Porto de Vigo “está a recuperarse rápido do primeiro período vivido entre os meses de marzo e xuño”, aínda que lembrou a “incerteza” que levan as consecuencias e alcance da segunda onda.