InicioEconomíaBimba y Lola reduce as súas vendas un 39,1% no primeiro semestre...

Bimba y Lola reduce as súas vendas un 39,1% no primeiro semestre do ano pola pandemia

A firma tivo que pechar pola Covid-19 277 puntos de venda en distintos países.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A firma de moda Bimba y Lola rexistrou no primeiro semestre do ano unha redución nas súas vendas do 39,1%, o que achacou ao peche dos seus establecementos pola pandemia de COVID-19.

Fontes da empresa detallaron que a situación epidemiolóxica levou ao peche obrigatorio dos 277 puntos de venda dos que dispón a marca nos distintos países nos que opera.

Por outra banda, o crecemento da canle dixital da firma de moda acelerouse ata alcanzar unha suba do 86,2% durante o período no que as tendas físicas permaneceron pechadas.

Ademais, a empresa destacou que as vendas das súas tendas mostraron unha evolución positiva cada mes desde a súa reapertura. No entanto, recoñeceu que o impacto e os riscos da pandemia sobre o sector aínda son moi importantes.

Por este motivo, o grupo centrouse en realizar unha rápida adaptación á nova situación do mercado e en continuar o seu plan estratéxico. Deste xeito, aspira a que Bimba e Lola se consolide como unha marca global de referencia no seu segmento.

ÚLTIMAS

Un falecido e tres feridos nun choque frontal en Redondela: un dos ocupantes quedou atrapado no vehículo

Unha persoa faleceu e outras tres resultaron feridas nunha colisión entre dous vehículos este...

Centos de médicos reclaman en Vigo un estatuto propio: “Non queremos atendervos mal nin con pouco tempo”

Centenares de médicos saíron á rúa este xoves en Vigo para pedir un estatuto...

Ultimato de Caballero á Deputación para a firma do convenio para a piscina de Teis: “Xa non fago paripés”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, expuxo este xoves un ultimato á Deputación de...

Buscan un novo plan funcional e estratéxico para o IFEVI de Vigo

O conselleiro de Emprego, Comercio e Emigración, José González, informou de que este venres...