InicioEconomía"Audasa é unha máquina de facer diñeiro"

“Audasa é unha máquina de facer diñeiro”

A plataforma de afectados interporá demandas agrupadas contra a concesionaria, á que reclamará a devolución "íntegra" das peaxes, os intereses de demora e tamén indemnización por danos e prexuízos

PUBLICADO O

A plataforma creada co obxectivo de reclamar a Audasa por vía xudicial as peaxes cobradas durante as obras realizadas na ponte de Rande e os seus accesos entre 2015 e 2018 cargou contra a concesionaria da AP-9: “É unha máquina de facer diñeiro”.

Respecto diso, o avogado da plataforma, Xoan Antonio Pérez-Lema, advertiu de que Audasa, neses máis de 40 meses, “non cumpriu o seu contrato” e subliñou que o incumprimento foi “grave”. Por iso é polo que a plataforma, impulsada por dúas asociacións de transportistas, vaia a interpor demandas agrupadas contra a concesionaria, á que reclamará a devolución “íntegra” das peaxes, os intereses de demora e tamén indemnización por danos e prexuízos, debido a atrasos que reducisen o negocio.

A Fiscalía tramitou unha demanda de oficio pero esa só representa aos consumidores e quedan fose empresas e autónomos, o que xustifica a súa actuación. “O incumprimento de contrato é o mesmo”, resaltou Pérez-Lema. Tras a súa presentación en Vigo, este mércores a plataforma deuse a coñecer en rolda de prensa en Santiago, onde o portavoz de Apetamcor (a Asociación Empresarial de Transporte de Mercadorías por Estrada de Galicia), Alberto Vila, reivindicou a súa actuación como un “exercicio de dignidade”.

“UNHA PEDRA PARA O DESENVOLVEMENTO”

“A nosa xente sofre máis que ninguén unha peaxe que é unha pedra importante para o desenvolvemento económico de Galicia”, incidiu, en referencia tamén á perda de competitividade. Xunto a el, o representante de Ascentra (a Asociación de Empresarios do Transporte) Antonio Señarís precisou que, máis que por dignidade, a súa é unha “loita contra unha fábrica de diñeiro”.

Respecto diso, Pérez-Lema criticou que “todos os gobernos teñen algunha responsabilidade” no custo e a forma en que se prorrogou a concesión e Vila agregou que os case 100 euros que supón percorrer a autoestrada de norte a sur e viceversa son “inasumibles”.

CASE 2.000 CAMIÓNS DIARIOS

Desde a súa presentación, segundo aseguran, recibiron numerosas chamadas para asesorarse e esperan que nos próximos días e ata despois do verán os afectados vaian adheríndose. As cifras que manexan sitúan nuns 1.800 camións diarios os que cruzaron Rande cada día no período en que se prologaron as obras de ampliación da ponte.

ÚLTIMAS

O TSXG anula o calendario laboral de 2023 do persoal de Ilunion en Stellantis, Benteler e Lear

O Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) anulou o calendario laboral de 2023 do persoal...

Terremoto de magnitude 1,8 en Vilaboa

O Instituto Xeográfico Nacional (IGN) rexistrou un terremoto de magnitude 1,8 con epicentro na localidade pontevedresa de...

Sindicato de Inquilinas Vigo urxe vivenda pública e regular prezos ante a “alarmante realidade” dos desafiuzamentos

O Sindicato de Inquilina Vigo-Baixo Miño urxiu este venres a regulación dos prezos de aluguer...

Unha sentenza recoñece un exceso de horas traballadas dos bombeiros de Vigo e obriga ao Concello a compensalas

Unha sentenza firme do xulgado do contencioso administrativo número 1 de Vigo obriga ao Concello...