InicioEconomíaPSA Vigo da pasos contra a contaminación: producirá o Opel Combo eléctrico...

PSA Vigo da pasos contra a contaminación: producirá o Opel Combo eléctrico desde 2021

A factoría ensamblará 400.000 vehículos este ano, un 0,5% máis.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A factoría que o Grupo PSA mantén en Vigo producirá a versión eléctrica do Opel Combo a partir de 2021, segundo anunciou este mércores o director da planta, Ignacio Bueno, en rolda de prensa.

PSA iniciou en xullo do ano pasado a produción en serie da nova xeración dos seus vehículos comerciais lixeiros, entre eles o Combo, o primeiro vehículo de Opel que se ensambla na instalación galega tras a súa integración no grupo francés.

Case un ano despois, Bueno afirmou que a factoría está a traballar xa no proxecto de industrialización para acoller a fabricación do Opel Combo eléctrico. En Vigo, xa se produce o Citroën Berlingo eléctrico.

O Combo de combustión interna fabrícase na liña 2 da factoría viguesa sobre a plataforma EMP2. Ao ano saen 45.000 unidades da planta (200 unidades diarias) e o 87% expórtase a outros mercados, con Alemaña como principal destino, por diante de Reino Unido, España, Italia e Francia.

En total, PSA Vigo ensamblará ao redor de 400.000 vehículos en 2019, o que suporá un incremento do 0,5% en comparación coas 398.000 unidades que ensamblou en 2018. Da liña 1 saen os modelos Peugeot 301 e o Citroën C-Elysée e da 2 os Citroën C4 Space Tourer (cinco e sete portas) e Berlingo; os Peugeot Rifter e Partner e o Opel Combo (nas súas versións Life e Cargo).

Bueno destacou que 2020 debe ser o mellor ano da historia da planta. “Temos todos os ingredientes para conseguilo. Se a economía mantense, temos capacidade suficiente, mesmo eléctrica”, apuntou.

O consorcio automobilístico francés investiu 108 millóns de euros para a produción da familia K9: Citroën Berlingo, Peugeot Rifter, Opel Combo e a nova furgoneta a planta producirá para Toyota desde finais deste ano.

PSA cifrou en máis de 1.000 millóns de euros anuais o volume de negocio que prevé a partir do ano 2020 para as empresas de compoñentes de Galicia polos novos modelos K9 e V20, dos que estima que 650 millóns de euros a anuais se atribuirán ao K9 e o resto ao V20.

Doutra banda, Bueno asegurou que a planta de PSA en Vigo non se verá afectada pola saída de Reino Unido da Unión Europea, a pesar de que exporta a Reino Unido entre un 12% e 15% do seu volume produtivo.

“O Brexit pode ser un gran problema para todos os fabricantes. O certo é que non hai un gran risco no fluxo (de compoñentes) cara á a planta. A maioría dos nosos provedores está na Península. O principal problema son as exportacións”, indicou.

De feito, afirmou que, como centro de produción, PSA Vigo non ten a necesidade de adoptar medidas que contrarresten o Brexit por agora. “Seguímolo moi de preto, pero a nós afectaríanos moi pouco”, sentenciou.

ÚLTIMAS

Papá Noel toma un ano máis as rúas de Vigo en moto

Miles de papanoeles en moto déronse cita, un ano máis, este sábado para percorrer...

OPINIÓN.- “A hemeroteca do Faro de Vigo: un patrimonio que debe ser accesible a todos”

A hemeroteca do Faro de Vigo é un tesouro cultural e histórico que contén...

Un vigués entre os 11 detidos por facer grafitis en trens de Cataluña

Unha operación conxunta entre Policía Nacional, Mossos d'Esquadra e Garda Urbana de Barcelona (GUB)...

Tres excarcerados tras o choque de dous vehículos na A-55 en Mos

Tres persoas tiveron que ser excarceradas nun aparatoso accidente entre dous coches ocorrido na...