Stellantis presentou este xoves a súa nova tecnoloxía autónoma STLA AutoDrive 1.0, o primeiro sistema de condución automatizada desenvolvido internamente pola compañía, que ofrece funcionalidade ‘Hands-Free’ (‘Mans Libres’) e ‘Eyes-Off’ (‘Ollos fose’) (SAE Nivel 3), detalla a compañía nun comunicado de prensa.
O grupo multinacional automobilístico detalla que o STLA AutoDrive permite a condución automatizada a velocidades de ata 60 km/h, o que reduce a carga de traballo da persoa que conduce no tráfico de paradas e arranques e devólvelle un tempo valioso.
Ademais, o sistema que Stellantis sinala como un alicerce crave da súa estratexia tecnolóxica, xunto con STLA Brain e STLA SmartCockpit, fai avanzar a intelixencia dos seus vehículos, a automatización e a experiencia do usuario.
O fabricante apunta que este novo sistema é ideal para quen se desprazan ao traballo en zonas urbanas densas, xa que permite ás persoas que conducen dedicarse temporalmente a tarefas alleas á condución, como ver unha película, porse ao día co correo electrónico, ler un libro ou mirar polo portelo, recuperando así un tempo valioso.
CONDUCIÓN AUTÓNOMA PARA ACTIVAR NO TRÁFICO
O sistema está deseñado para ser sinxelo, afirma a compañía. Así, cando as condicións do tráfico e da contorna alíñanse, notifícase a quen conduce que STLA AutoDrive está dispoñible.
Unha vez activado mediante un botón físico, o sistema toma o control, mantendo as distancias de seguridade, axustando a velocidade e xestionando a dirección e o freado á perfección en función do tráfico.
O STLA AutoDrive supervisa continuamente a súa contorna mediante un conxunto de sensores para garantir un coñecemento de alta precisión e un funcionamento fiable, mesmo de noite ou en condicións meteorolóxicas adversas, como choiva lixeira ou salpicaduras na estrada.
Para manter un rendemento constante, un sistema automatizado de limpeza de sensores mantén limpos os compoñentes críticos para unha fiabilidade e funcionalidade óptimas.
Stellantis sostén que os seus enxeñeiros perfeccionaron o sistema STLA AutoDrive para que reaccione con rapidez e naturalidade, facendo que o sistema resulte suave, predicible e humano en condicións reais.
Así, tnto se se trata de manter unha distancia de seguridade como de adaptarse á incorporación do tráfico, o sistema funciona á perfección para proporcionar unha condución segura e sen tensión, afirma o dono de 15 marca automobilísticas como Fiat, Peugeot ou Jeep.
A MÁIS DE 60 KM/H
A velocidades máis altas, Stellantis explica que o STLA AutoDrive ofrece a comodidade do Control de Cruceiro Adaptativo e funcións de centrado de carril nos modos Nivel 2 (‘hands-on’) e Nivel 2+ (‘hands-off, eyes-on’).
Construído sobre unha arquitectura escalable, STLA AutoDrive está listo para o seu despregamento e pode adaptarse aos mercados globais nos vehículos Stellantis, garantindo un despregamento sen problemas a medida que as estratexias comerciais alíñanse coa demanda do mercado.
O sistema tamén está conectado á nube, o que permite melloras continuas mediante actualizacións ‘over-the-air’ (sobre o aire) e integración de datos en tempo real para optimizar o rendemento.
O grupo fabricante afirma que o STLA AutoDrive cumpre a normativa aplicable nos mercados nos que está presente e esixe que as persoas ao volante permanezan sentadas, co cinto abrochado e preparadas para asumir o control cando se lles solicite. Tamén respecta as leis rexionais sobre conduta ao volante, incluídas as restricións de uso do teléfono.
UNHA PLATAFORMA EN EVOLUCIÓN
Por último, sinala que a tecnoloxía STLA AutoDrive está deseñada como unha plataforma en evolución, con investigación en curso e futuros avances potencialmente capaces de desbloquear como o funcionamento ‘Hands-Free’ e ‘Eyes-Off’ a altas velocidades, ata 95 km/h.
Tamén a automatización ‘off-road’ (todoterreo) mellorada para determinados modelos. Por tanto, Stellantis indica que, centrado na seguridade, a flexibilidade e a adaptabilidade a longo prazo, STLA AutoDrive representa o seguinte paso do grupo cara a experiencias de condución “máis intelixentes, cómodas e intuitivas”.