InicioEconomíaCarlos Tavares, Stellantis, pide máis apoio ao coche eléctrico aos gobernos europeos

Carlos Tavares, Stellantis, pide máis apoio ao coche eléctrico aos gobernos europeos

En concreto, o que defende Stellantis é que se sigan concedendo "algunhas subvencións" se o cliente chega aos concesionarios cun vehículo de despezamento "cun alto nivel de emisións"

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares, pediu aos gobernos europeos que apoien a “asequibilidade” do coche eléctrico, é dicir, que se manteñan as axudas á compra do vehículo cero emisións nun contexto de desaceleración das vendas e no que algúns países como Italia xa advertiron de que, de face ao ano que vén, retirarán as subvencións debido á baixa adopción da nova mobilidade.

Durante a presentación da nova plataforma multienergía do grupo automobilístico, STLC Frame, o empresario portugués sinalou que seguir apoiando a renovación do parque móbil con diñeiro público “non é falar” de Stellantis, senón dos “clientes”.

“Se os gobernos europeos non queren axudar aos seus cidadáns a comprar vehículos de baixas emisións, é posible que o mercado se afunda”, avisou, ao considerar que se os poderes públicos dos Estados membros “tómanse en serio” esta transición enerxética, deberían apoiar a asequibilidad para o consumidor final”.

Nestes momentos, a situación do sector da automoción é crítica e para demostralo apuntou Tavares que “non hai máis que ver” os resultados financeiros dalgúns fabricantes que “arroxan números vermellos”.

En concreto, o que defende Stellantis é que se sigan concedendo “algunhas subvencións” se o cliente chega aos concesionarios cun vehículo de despezamento “cun alto nivel de emisións”.

E é que, tal e como explicou o directivo, se non existe no mercado demanda de coches eléctricos, os fabricantes deberán “adaptarse a esa realidade” o que, en consecuencia, afectará á produción dos vehículos cero emisións “alí onde estea a produción”, por exemplo, en Italia.

“A cuestión é se o Goberno quere axudar ao consumidor italiano a comprar vehículos de baixas emisións ou non. E cremos que non é o caso”, apuntou respecto da decisión do Executivo de Giorgia Meloni de transferir 4.600 millóns de euros en subsidios que estaban orixinalmente destinados á industria automobilística do país transalpino para inxectalas ao sector de Defensa.

Segundo os cálculos desvelados por Stellantis, se o fabricante puxese á venda un coche eléctrico en paridade cun de motor de combustión tería que absorber ata un 40% dos custos adicionais.

ÚLTIMAS

Video da despedida de Laura Fernández tras a longa loita polo dereito a morir dignamente

O caso de Laura Fernández Abalde reavivou o debate sobre a aplicación da lei de eutanasia en España

Garda Civil e Vixilancia Aduaneira encontran droga nun buque de bandeira maltesa en Vigo

A Garda Civil e o Servizo de Vixilancia Aduaneira (SVA) rexistran desde este mediodía...

Detido en Vigo un home por facerlle un corte no pescozo a outro home tras forcejear á saída dunha discoteca

Un home foi detido na madrugada do pasado domingo en Vigo despois de presuntamente facerlle...

Educación compromete “os recursos necesarios” para atender os alumnos ingresados no Álvaro Cunqueiro

O Conselleiro de Educación, Román Rodríguez, comprometeu este martes os "recursos necesarios" para implementar...