“Pouca implicación para a inclusión”: reclaman profesorado de apoio “suficiente” para alumnos con necesidades especiais

Concentráronse este xoves fronte ao CEIP Castelao, en Vigo.

Pais e nais concéntranse ante o acceso ao CEIP Castelao de Vigo. ANPA ALFONSO R. CASTELAO

Integrantes da Asociación de Nais e Pais de Alumnos (Anpa) do CEIP Castelao de Vigo concentráronse este xoves ante o centro xunto aos seus fillos para reclamar un profesorado de apoio para alumnos con necesidades específicas “suficiente” para dar resposta ao incremento dos mesmos.

A mobilización arrincou pouco antes das 9,00 horas ante este centro educativo situado no barrio de Navia, onde os participantes despregaron unha pancarta na que podía lerse “pouca implicación para a inclusión” e corearon consignas como ‘inclusión real, isto é inmoral’ e ‘isto é indecente, persoal insuficiente’.

Neste contexto, o presidente da Anpa, Juan Santos, leu un manifesto no que demandou unha dotación de profesorado especialista “suficiente” e denunciou a carencia dun departamento de Orientación no colexio.

En declaracións a Europa Press, Santos explicou que o consello escolar trasladou que o número de escolares con necesidades especiais “está en auxe”. Por iso, indicou que mediante esta mobilización búscase que “se avalíe” a cantidade de nenos nesta situación para que se dote do número de profesores especialistas e coidadores “suficientes” ao centro.

POSIBLES “REPERCUSIÓNS”

Neste sentido, advertiu que, pola contra, esta situación “terá repercusións” no resto do alumnado dado que “o tempo extra” que deben dedicar os profesores ao que presenta necesidades educativas especiais “pode retardar as clases” e “afectar á calidade das mesmas”.

Así mesmo, detallou que este luns participou nunha reunión xunto a unha representante do consello escolar co xefe territorial de Educación para trasladarlle a situación e este “dixo que tentaría ver” a casuística.

En todo caso, o presidente da asociación de pais e nais sinalou que se expón continuar as protestas e remarcou que continuará a recollida de firmas no barrio e o centro para remitilas á inspección educativa.