Ao redor de 40 empresas de diferentes sectores de toda a provincia de Pontevedra participaron este martes en Redondela no II Workshop do Xeodestino Ría de Vigo e Baixo Miño, que buscaba facilitar o contacto e fomentar a creación de novos produtos turísticos que promocionen o territorio como destino.
Así, compañías dos 14 concellos do xeodestino (A Guarda, Baiona, Fornelos de Montes, Gondomar, Mos, Nigrán, O Porriño, O Rosal, Oia, Pazos de Borbén, Redondela, Soutomaior, Tomiño e Tui) acudiron ao Pazo de Petán co obxectivo de levar a cabo unha primeira toma de contacto entre entidades e favorecer a creación de sinerxías de presente e de futuro que dean lugar a novos produtos turísticos que promocionen o territorio como destino.
“Para o Xeodestino a palabra clave é a cooperación, e sabemos que en turismo debemos ir da man e colaborar para ser máis eficientes e efectivos nas nosas promocións, aproveitando as nosas fortalezas e minimizando as debilidades”, indicou no seu discurso o representante institucional do Xeodestino Ría de Vigo e Baixo Miño e alcalde de Nigrán, Juan A. González.
González tamén recalcou que a intención é que esta acción é que “axude a pór en marcha iniciativas de calidade, innovadoras, seguras e sustentables, que incidan no compoñente experimental para achegar un plus de valor ás persoas”.