A factoría do grupo Stellantis en Vigo confirmou este martes a “suspensión temporal” da única quenda de fin de semana que estaba a traballar, o da M1, que monta os modelos Peugeot 2008, C-Elysée e Peugeot 301, debido á crise de aprovisionamento de microchips (semiconductores).
Segundo trasladou a empresa aos representantes do persoal, a suspensión desta quenda (no que traballan unhas 600 persoas) manterase “en tanto as circunstancias actuais non permitan a continuación do mesmo”. En definitiva, mentres se manteñan as circunstancias produtivas derivadas “da crise global de semiconductores”, que afectan á factoría “especialmente nas últimas semanas”.
Stellantis comunicou aos traballadores que esta medida pretende lograr “unha organización da actividade produtiva máis adaptada á actual situación e á prevista a curto e medio prazo”, adecuando dita produción á dispoñibilidade de compoñentes, para así manter “un calendario de traballo máis regular”.
A empresa prevé iniciar en próximos días un proceso de negociación co comité para “xestionar as necesidades asociadas” a esta suspensión da quenda de fin de semana da M1.
Os problemas de aprovisionamento xa levaron a Stellantis Vigo a suspender o outro quenda de fin de semana, o da M2 (o sistema que monta furgonetas e monovolúmenes) en outubro pasado. Este equipo ía renovar a súa actividade a principios de abril, pero o agravamento da situación obrigou a atrasar a súa reactivación.
SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADE NOUTRAS QUENDAS
Por outra banda, a empresa mantén sen actividade todas as súas liñas de produción desde este luns por falta de microchips. Esta parada afecta tanto á liña M1 (quendas de mañá, tarde e noite) como á M2 (tamén en todas as quendas).
A previsión anunciada por Stellantis nos últimos días é que as liñas de montaxe poidan renovar o seu traballo a partir do luns 14 de marzo, aínda que devandito prazo deberá ser confirmado segundo avance a semana.
A crise dos semiconductores mantén sumido ao sector automobilístico nun escenario de incerteza e de continuas paradas de produción, desde fai máis dun ano. Para afrontar este escenario, Stellantis Vigo aplicou o pasado ano un ERTE, e tamén conta con ese mecanismo regulatorio en vigor durante todo o ano 2022.