Stellantis xa produce preseries de seis novos modelos 100% eléctricos

Así o avanzou nunha presentación celebrada este mércores en Vigo o director de Comunicación de Stellantis na Península Ibérica, José Antonio León, que concretou que os lanzamentos comerciais se producirán despois do verán.

O presidente da Xunta e o director do centro de Stellantis en Vigo visitan a liña de produción da versión eléctrica dos vehículos comerciais lixeiros producidos na planta. DAVID CABEZÓN @ XUNTA DE GALICIA

A planta coa que conta Stellantis en Vigo produce preseries de seis novos modelos de vehículos 100% eléctricos das marcas Peugeot, Citroën e Opel cuxo lanzamento comercial terá lugar no outono.

Así o avanzou nunha presentación celebrada este mércores en Vigo o director de Comunicación de Stellantis na Península Ibérica, José Antonio León, que concretou que se atopan en fases de preseries os Peugeot e-Partner e eRifter, os Citroën ë-Berlingo e ë-Berlingo VAN e os Opel Combo-e Life e Combo-e Cargo, cuxos lanzamentos comerciais se producirán despois do verán. Ata o momento fabricábanse as versións destes modelos en gasolina e diésel.

José Antonio León explicou que estas furgonetas contan cunha autonomía de ata 280 quilómetros, unha tecnoloxía que permite alcanzar unha potencia de 136 CV e unha capacidade de recarga de ata o 80% en media hora con supercargadores. En concreto, estes modelos sumaranse ao Peugeot e-2008, o Citroën e-C4 e o Opel Corsa-e, que se producen na actualidade nos centros de Vigo, Madrid e Zaragoza, respectivamente.

O director do centro de Stellantis en Vigo, Ignacio Bueno, avanzou que o lanzamento comercial dos novos modelos, cuxa denominación industrial é e-K9, terá lugar no outono e que estes se producirán no sistema 2 da planta de Balaídos.

Ademais, previu que se alcance un potencial de produción de 224 vehículos eléctricos por día en novembro de 2021. Bueno sinalou tamén que a aposta pola fabricación de novos modelos levará a realización dunha modificación no taller de baterías que permitirá ensamblar 20 por hora.

FABRICACIÓN EN REINO UNIDO

Preguntado pola futura fabricación no Reino Unido das furgonetas eléctricas creadas en Vigo, Ignacio Bueno indicou que esta medida se enmarca nunha estratexia industrial que busca dar resposta a “un incremento da demanda” existente. No entanto, descartou que iso vaia a influír na produción no centro da urbe olívica.

A este respecto, o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, afirmou que “comprende” que o grupo “produza en varios lugares” dado o seu tamaño e insistiu en que o “compromiso” adquirido polo mesmo co Goberno galego, relacionado con aspectos formativos e a creación dun taller de baterías no centro de Vigo, cumpriuse.

Adicionalmente, Feijóo destacou o papel referente do centro de Balaídos no sector e constatou que se trata de “un dos motores económicos da comunidade”. Neste sentido, recalcou que a fabricación en Galicia dunha nova xeración de vehículos evidencia a capacidade da planta para dar unha resposta a un aumento da demanda en clave de sustentabilidade. Así, puxo en valor a competitividade e a capacidade innovadora e tecnolóxica da cadea de valor.

Tras reivindicar o compromiso do Goberno galego co sector e os seus novos retos, insistiu na oportunidade que suporán os fondos europeos Next Generation co proxecto AutoAncora, impulsado por Stellantis co Clúster e o Centro Tecnolóxico da Automoción de Galicia (Ceaga e CTAG).

Así mesmo, o presidente galego recalcou a importancia de contar cunha subestación eléctrica en Balaídos, que lembrou que foi aprobada “hai anos”. Así, confiou en que “volva á planificación” de Rede Eléctrica Española, xa que, pola contra, advertiu que se produciría “unha discriminación inxusta”.