A Xunta condiciona buscar unha solución para Barreras ao compromiso do Goberno

O estaleiro en mans da división de cruceiros de luxo de Ritz-Carlton comunicou aos seus empregados a contratación dos servizos dunha firma de consultoría para "apoiar e reforzar a estratexia da compañía" de face a detectar alternativas para "garantir a súa estabilidade e viabilidade".

Imaxe do estaleiro Barreras / PEDRO DAVILA-EUROPA PRESS - Arquivo.

A Xunta reiterou a súa “predisposición a colaborar” na procura de “solucións que certifiquen a continuidade” H.J. Barreras, pero volveu a condicionala ao “compromiso efectivo” deste estaleiro e o Goberno.

Despois de que o alcalde de Vigo, Abel Caballero, urxise a presentación dun plan de recuperación para o sector naval da cidade ao Goberno galego, este último defendeu que “a única saída posible” para o estaleiro é “un proxecto viable e con futuro que garanta carga de traballo para manter os empregos” e “permita o pago das débedas contraídas coa industria auxiliar”. Con todo, incidiu en que, para alcanzar ese obxectivo, “precísase primeiro un compromiso efectivo por parte do estaleiro e o Goberno central”.

Nesta liña, remarcou que “Barreras ten que alcanzar un proxecto industrial a presente e futuro” que “ofreza estabilidade e confianza” ao sector. Para iso, remarcou a importancia de que presente “un plan de viabilidade con novos pedidos e que salde as débedas pendentes coa industria auxiliar”.

Así mesmo, subliñou que o Goberno central “debe despexar canto antes cal é o papel que quere ter a nivel de financiamento a través do Fondo de Solvencia”. “Necesitamos un compromiso real como o que mostran os gobernos do resto de grandes potencias europeas co seu naval”, aseverou o Executivo autonómico.

Esta semana, o estaleiro en mans da división de cruceiros de luxo de Ritz-Carlton comunicou aos seus empregados a contratación dos servizos dunha firma de consultoría para “apoiar e reforzar a estratexia da compañía” de face a detectar alternativas para “garantir a súa estabilidade e viabilidade”.

Esta situación produciuse un mes despois de que Barreras anunciase que empezara a saldar a débeda por 58 millóns de euros que contraeu con entidades financeiras (43 millóns) e a industria auxiliar (15 millóns) pola construción do cruceiro ‘Evrima’, que foi trasladado a Santander para traballos de pintura.