InicioVigo e contornaVigoBarreras pide axuda a unha consultora para buscar opcións de futuro

Barreras pide axuda a unha consultora para buscar opcións de futuro

A CIG ve nos movementos da empresa o "anticipo dun desenlance fatal".

PUBLICADO O

O estaleiro vigués Fillos de J. Barreras contratou os servizos da firma de consultoría internacional Kroll para buscar “alternativas que garantan a súa estabilidade e viabilidade”.

Nunha comunicación remitida aos empregados, á que tivo acceso Europa Press, o estaleiro en mans da división de cruceiros de luxo de Ritz-Carlton sinalou que a contratación se realizou co obxectivo de “apoiar e reforzar a estratexia da compañía” de face a detectar alternativas para “garantir a súa estabilidade e viabilidade”. Así, trasladou a súa “benvida” á consultora e confiou en que os traballadores colaboren “en todo aquilo que poida necesitar para desenvolver con éxito as súas funcións”.

Esta situación prodúcese un mes despois de que Barreras anunciase que empezara a saldar a débeda por 58 millóns de euros que contraeu con entidades financeiras (43 millóns) e a industria auxiliar (15 millóns) pola construción do cruceiro ‘Evrima’, que foi trasladado a Santander para traballos de pintura.

Mentres, en declaracións remitidas aos medios, o secretario comarcal de CIG, Alberto Gonçalves, advertiu de que os “movementos” realizados pola empresa nas últimas semanas “anticipan un desenlace fatal” que “tería consecuencias gravísimas para o conxunto do sector naval de Vigo e a súa industria auxiliar”. “A caída de Barreras pode ser o definitivo golpe letal para o naval de Vigo”, alertou.

Así, incidiu en que “non se pode permitir que un sector estratéxico para a industria viguesa desapareza”, polo que chamou á Xunta e ao Goberno “deixar de mirar para outro lado” e a “actuar para asegurar a continuidade de Barreras” e “blindar” o futuro do sector. Ante esta situación, apostou pola intervención do estaleiro e volveu a pedir ao alcalde, Abel Caballero, que convoque o Consello Social da cidade.

Pola súa banda, UGT reclamou recentemente que a empresa presentase un plan de negocio ao considerar que a situación de financiamento do buque, que “parece estar canalizada”, non resulta “suficiente para apontoar o futuro do estaleiro”. Tamén apelou á colaboración entre os distintos axentes sociais, Barreras, a Xunta e o Goberno de face a buscar unha solución.

Con todo, en maio, a Xunta remarcou que a empresa debe “acreditar carga de traballo” para poder cofinanciala cunha cantidade que se completaría co que Barreras solicitou ao fondo de solvencia da SEPI, uns 30 millóns de euros.

ÚLTIMAS

Gonzalo Caballero proposto polo PSOE de Vigo como candidato galego ás europeas

A asemblea do Partido Socialista de Vigo propuxo ao que fora secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero,...

Stellantis Vigo espera que o Perte se resolva “a final de mes”

O director da planta viguesa do grupo automobilístico Stellantis, Ignacio Bueno, ve "difícil" superar...

Claudio Giráldez renova como adestrador do Celta ata xuño de 2025

O adestrador galego Claudio Giráldez renovou este xoves o seu contrato como técnico do RC...

Atraso de 40 minutos na liña A Coruña-Vigo por un conato de incendio nun coche do tren

Un conato de incendio declarado entre dous coches dun tren que cobre a liña...