O sindicato UGT expuxo unha alternativa para o tren de alta velocidade polo sur da provincia de Pontevedra para a comunicación desta parte da comunidade e o norte de Portugal con Ourense.
Ante os condicionantes actuais que, segundo advirte, “encamiñan a Cerdedo cara á súa inviabilidade” e que, ao mesmo tempo, o novo material ferroviario de alta velocidade permite outras alternativas “realizables”, propón que en lugar desta localidade “se estude e considere o deseño da infraestrutura en alta velocidade polo sur da provincia de Pontevedra a 320 quilómetros por hora, en modalidade mixta e ancho ibérico, para prestar servizo ao norte de Portugal e a provincia de Pontevedra”.
Esta alternativa baséase en “combinar o deseño da nova infraestrutura coa utilización de trens AVE adaptados ás características propias do territorio”, o cal UGT entende que ofrece “un resultado moi positivo para todas as partes”.
“Fai case vinte anos que se presentou o eixo de Cerdedo para comunicar o sur de Galicia e o norte de Portugal coa Península Ibérica e Europa por medio dun só tren compartido, cunhas prestacións determinadas para que fose viable”, lembra.
E avisa de que “o caso é que pasado o tempo esta infraestrutura non se construíu e á súa vez os condicionantes que se están propondo actualmente para levala a cabo –principalmente proxectar un tempo de viaxe de 1 hora O Porto/Vigo– farían que non fose competitiva”.
Esta situación é a que fixo que UgT trate de buscar “outra solución que solucione as necesidades de mobilidade desta zona xeográfica”.