A CIG pide facer de Barreras un estaleiro “público ou semipúblico” para asegurar o seu futuro

O sindicato fala de "falta de seriedade do proxecto empresarial dos actuais propietarios de Barreras".

Vista do estaleiro Hijos de J. Barreras, co barco de Ritz Carlton na bancada / Europa Press - Arquivo.

A CIG comunicou que iniciará unha campaña de accións para reclamar á Xunta e ao Goberno estatal “unha intervención pública directa” que asegure o futuro de Barreras, o que, na súa opinión, pasa por “pór en marcha un estaleiro público ou semipúblico”.

Así o trasladou este martes o secretario comarcal da CIG de Vigo, Alberto Gonçalves, que esixiu ás Administracións que “non miren para outro lado” senón que actúen “ante as incertezas e a falta de seriedade do proxecto empresarial dos actuais propietarios de Barreras“.

“Hoxe é máis evidente que nunca o deixamento total do capital privado e a súa nefasta xestión”, insistiu o portavoz sindical, que indicou que, neste marco, a CIG vai iniciar unha axenda de mobilizacións para pedir accións fronte a “a irresponsabilidade do empresario de quenda que pon en perigo o futuro de todo un sector”.

Neste sentido, mantivo que “a solución non pode seguir sendo inxectar millóns e millóns de euros en forma de avais e financiamento”, posto que, asegurou, “ao final non garanten a actividade nin serven para garantir que Barreras cumpra coas obrigas coa industria auxiliar e o seu persoal”.

“GRAVE SITUACIÓN”

Gonçalves trasladou a súa “enorme preocupación pola grave situación” na que se atopa o estaleiro, xa que, despois de que o cruceiro ‘Evrima’ partise cara a Santander sen que haxa “data concreta de regreso”, “os traballadores non teñen ningunha carga de traballo e todo o persoal das empresas auxiliares abandonaron o estaleiro“.

“Estamos a confirmar os peores presaxios, verificando que a opaca operación de cambio de propietarios e dirección do estaleiro promovida por The Ritz Carlton era unha saída en falso”, insistiu. Nesta liña, engadiu que “non hai garantías de carga de traballo e, por tanto, tampouco de emprego directo e indirecto”.

Ante todo iso, subliñou que non se pode “permitir que Barreras corra a mesma sorte que correu Vulcano”. “Hai que garantir si ou si a súa continuidade, para blindar o futuro do naval en Vigo como sector fundamental” da comarca, selou.