InicioPolíticaO BNG pide ao Goberno a conexión do porto de Vigo con...

O BNG pide ao Goberno a conexión do porto de Vigo con Plisan por ferrocarril en vez do “recheo” no lugar

O BNG cre que para conseguir que o porto continúe sendo "competitivo" non é necesario amplialo cara ao mar, senón que este obxectivo pode lograrse pondo en funcionamento o porto seco de Salvaterra-As Neves cunha liña de ferrocarril que os conecte.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O BNG, a través do seu deputado no Congreso, Néstor Rego, demandou ao Goberno central que paralice o “recheo” do porto de Vigo e que substitúa esta actuación por unha conexión por ferrocarril co porto seco de Salvaterra-As Neves, coñecido como Plisan.

Nun comunicado, a formación frontista insta o Executivo central a suspender as obras de ampilación da dársena de Bouzas o porto da cidade olívica ata que a Autoridade Portuaria dispoña “dunha delimitación de espazos e usos aprobada de forma definitiva e firme”.

Rego criticou o proxecto do “recheo” do porto, que afecta “a unha superficie de 8.300 metros cadrados” a través da construción dun peirao con bloques prefabricados. O parlamentario lembra que o porto vigués carece dun documento de Delimitación de Espazos e Usos Portuarios (DEUP), xa que foi anulada por decisión xudicial.

Por iso, solicitou ao Goberno que aclare “en base a que criterios técnicos” autoriza a actuación no porto “cando non se dispón dunha DEUP que que substancie de maneira obxectiva as necesidades de espazo da Autoridade Portuaria de Vigo”.

“De feito, o proceso de elaboración dunha nova DEUP atópase na actualidade na súa fase de avaliación ambiental estratéxica, recibindo un número importante de alegacións de diferentes colectivos ambientais e sociais”, apuntou Rego, que puxo o acento en que a cidade de Vigo “xa gañou ao mar máis de 3 millóns de metros cadrados”.

Por todo iso, o BNG cre que para conseguir que o porto continúe sendo “competitivo” non é necesario amplialo cara ao mar, senón que este obxectivo pode lograrse pondo en funcionamento o porto seco de Salvaterra-As Neves cunha liña de ferrocarril que os conecte.

Así as cousas, o Bloque advirte do impacto ambiental dun proxecto nun “ecosistema privilexiado” como o da ría de Vigo, ademais dos “irreparables” efectos que acarrerá no plano visaul e paisaxístico, ademais de “romper” o deseño do arquitecto César Portela para o Auditorio Mar de Vigo, deseñado para permitir unha vista panorámica da ría viguesa.

ÚLTIMAS

Caballero presume do “efecto Nadal”: Vigo roza o 100 % de ocupación hoteleira nas fins de semana de novembro

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, reivindicou o "tirón" do Nadal na cidade, cunha...

UPTA urxe un “plan de substitución xeracional” para o comercio e a hostalaría en Vigo

A Unión de Profesionais e Traballadores Autónomos (UPTA) alertou este mércores sobre unha tendencia...

Anuladas as liquidacións que Vigo quería cobrar ao Porriño pola subministración de auga

O xulgado do contencioso administrativo 2 de Vigo declarou contrario a dereito o acordo...

Comezan as obras do VgoTIC Global HUB da rúa López Moura por parte de Zona Franca

O delegado do Estado na Zona Franca de Vigo, David Regades, e o alcalde...