O BNG leva a paralización do túnel de Porta do Sol ao Congreso

O BNG considerou "moi grave" que a administración local "incumprise a normativa europea sobre o dereito de acceso e participación na información relativa a medioambiente".

Porta do Sol en Vigo / viajesyrutas.es

O BNG insta o Congreso a paralizar as obras do túnel de Porta do Sol, en Vigo, co obxectivo de analizar propostas alternativas para a peonalización do tramo comprendido entre a zona e o Paseo de Alfonso XII.

Segundo trasladou a formación frontista, o deputado do Bloque no Congreso, Néstor Rego, remarcou que esta actuación, cuxo custo ascende a 17 millóns de euros, “impedirá crear rutas de continuidade no ámbito histórico e cultural que fomenten o uso peonil e ciclista”, que lembrou que recomenda o programa operativo Feder de Crecemento Sustentable.

Neste sentido, o BNG considerou “moi grave” que a administración local “incumprise a normativa europea sobre o dereito de acceso e participación na información relativa a medioambiente”, o que resaltou que denunciaron as comunidades de afectados, entidades da cidade e o colectivo Vigo Histórico.

Do mesmo xeito, Rego resaltou que as restricións de mobilidade aplicadas pola pandemia e os traballos previos á construción do túnel “demostraron que este proxecto carece de xustificación e necesidade para promover a efectiva peonalización de Porta do Sol”. Tamén asegurou que o deseño licitado, que contempla dúas ramplas de acceso, impedirá a extensión futura da peonalización á zona do Paseo de Alfonso XII.

Así mesmo, o deputado nacionalista sinalou que seis colectivos ecoloxistas defenderon que a redución do tráfico “non pode pasar por construír novas infraestruturas para coches”, senón por medidas como a mellora do transporte público, a creación dunha rede de carrís para bicicletas e a promoción do tránsito peonil.

Ademais, o portavoz do Bloque na urbe olívica, Xabier P. Igrexas, rexeitou que “se acoitele o corazón do centro urbano cun túnel innecesario, insustentable e caro” que “impedirá peonalizar o Paseo de Alfonso”, aínda que se mostrou favorable a limitar a peóns o acceso ao “quilómetro cero de Vigo”.