O tráfico do Porto de Vigo descende un 18,5% en maio

Presenta unha caída de case o 88% na terminal ro-ro.

O presidente da Autoridade Portuaria de Vigo, Enrique López Veiga, durante a rolda de prensa. PORTO DE VIGO

O tráfico do Porto de Vigo descendeu un 18,5% en maio en relación a ese período do ano anterior e presentou unha caída de case o 88% na terminal ro-ro, o que se relacionou co peche da fábrica do Grupo PSA Peugeot Citroën e a paralización da Autoestrada do Mar, que tiveron lugar durante a crise sanitaria.

Así o detallou o presidente da Autoridade Portuaria, Enrique López Veiga, nunha rolda de prensa posterior á reunión do Consello de Administración durante a que precisou que en maio se contabilizou un movemento de 322.323 toneladas fronte ás 395.504 do ano anterior.

Así mesmo, o tráfico de avituallamento, cuxo volume foi equivalente a 10.707 toneladas, baixou un 18,88%, mentres que o das mercadorías descendeu un 18,24% e representou 308.628 toneladas. En canto á mercadoría xeral, a baixada situouse no 19,10%. Ademais, o movemento de pesca fresca, que non inclúe a de viveiros flotantes, caeu un 38,34% e sumou un volume de 2.988 toneladas.

En cambio, López Veiga destacou que o tráfico lo-lo incrementouse un 27,04% debido aos metais e o granito. Tamén aumentaron os movementos de pesca conxelada (+4%) e froita (+800%), así como o de colectores (+1%).

O tráfico de buques tamén experimentou un forte descenso en relación a maio do ano pasado (-29,45%), que tamén sufriu o número de pasaxeiros de transportes de ría (-88,01%). Así mesmo, o volume de viaxeiros de cruceiros descendeu un 100%.

No que vai de ano, o movemento no Porto de Vigo decreceu un 8,25% en comparación co mesmo período do ano anterior. Deste xeito, a caída no tráfico de mercadorías situouse no 7,36%, no avituallamento, un 18,92%; e, na pesca fresca, un 45,57%

Así mesmo, López Veiga valorou que, a pesar das consecuencias da crise sanitaria, o Porto non entrase en números negativos e indicou que nestes momentos presenta un beneficio de 156.000 euros.

CARGADEIRO DE RANDE

Por outra banda, confirmou que o cargadeiro de Rande resulta “irrecuperable” e incidiu en que presenta “risco de derrube”. Así, indicou que se realizou a tramitación pertinente ante Patrimonio Nacional.

Noutra orde de cousas, López Veiga apuntou que o Porto permanece á espera da contestación da familia Martínez-Bordiú respecto ao requirimento que lle realizou o rexistro sobre as parcelas nas que se atopa o Museo de Rande.

En concreto, estas figuran como titularidade desta familia a pesar de que, segundo destacou López Veiga, se atopan en terreo portuario. Así, lembrou que o Rexistro indicou que non pode corrixir esta situación se a familia non o acepta e anunciou que, se non se produce a modificación pertinente, a Autoridade Portuaria acudirá aos tribunais.