A factoría do Grupo PSA en Vigo pechará 2019 “francamente ben” grazas ao “éxito inicial” do novo modelo que se ensambla na cidade olívica, o Peugeot 2008, polo que a planta producirá ata final de ano 600 unidades máis que as previstas hai dous meses, o que suporá unha produción próxima aos 406.000 vehículos en 2019.
Así o sinalou o director de fábrica viguesa, Ignacio Bueno, despois de asinar un convenio xunto á directora de Recursos Humanos de PSA en España e Portugal, Rocío López, e a presidenta da asociación ‘Xuntos contra a violencia doméstica’, María Quintana, para a inserción laboral de mulleres vítimas de violencia machista.
Bueno asegurou que a marca solicitou “maximizar” a produción do novo modelo debido ao seu “éxito”, polo que a planta producirá “o máximo que pode fabricar”, tendo en conta tamén a capacidade dos provedores.
Neste sentido, destacou o feito de que se lanzou unha segunda quenda para a ensamblaxe do Peugeot 2008, polo que esa quenda “extra” está a traballar toda a semana “grazas á colaboración dos traballadores do Sistema 1” para así “cubrir a demanda”.
PSA E FCA
Preguntado sobre como afectaría unha posible fusión entre o Grupo PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) á planta viguesa, Ignacio Bueno asegurou que se trata dunha “boa noticia” xa que o grupo sería “moito máis sólido” e tería “un impacto global en todos os mercados relevantes do planeta”.
“Sempre pertencer a un grupo sólido con capacidade de desenvolvemento, produción e con mercados vainos axudar aos que estean por diante en produtividade e custos e é onde queremos estar nós”, subliñou o director da planta viguesa.
Sen embarga, indicou que “hai que esperar” a ver a estrutura final do consorcio, xa que na actualidade están a traballarse “todos os detalles” para conseguir que esta fusión sexa con sinerxías e que “un máis un sexa máis de dous”.
PRODUCIÓN DE FURGÓNS
A factoría do Grupo PSA en Vigo iniciará o 13 de decembro a produción en serie dos furgóns Toyota Proace City, segundo adiantou Ignacio Bueno.
Bueno indicou que neste momento a fabricación deste vehículo comercial atópase na fase do “método de lotes”, que implica a ensamblaxe de unidades “vendibles” previas para a “confirmación completa do nivel de calidade do proxecto”.
“Temos aquí persoal de Toyota traballando connosco, facendo a revisión dos vehículos e revisando tamén os plans de acción que tiñamos para a partir oficialmente do 13 de decembro comezar a produción en serie. É unha data fito pero antes xa estamos a fabricar”, apostilou o director da factoría viguesa.
Neste sentido, asegurou que “as expectativas de Toyota son boas” e mesmo “quería máis produto”. Con todo, “a capacidade da fábrica e o acordo existente ten un límite”, sinalou Bueno.
“Todo vai segundo o esperado e é francamente positivo. Para o ano que vén vai ser un volume relevante o que un cliente (Toyota) pídenos”, sentenciou, xa que se prevé que se producirán máis de 35.000 unidades ao ano do modelo en Vigo.