Empresas de produtos do mar reivindican a súa contribución á sustentabilidade dos océanos en Baiona

Remarcan que as empresas do sector son as primeiras en combater as malas prácticas, como a pesca ilegal.

Instalacións da sede de Nueva Pescanova en Chapela, Redondela / Europa Press.

Representantes e directivos de empresas de produtos do mar reivindicaron a súa contribución á sustentabilidade dos océanos ante a “desinformación” sobre a imaxe e futuro do sector no marco dun congreso celebrado en Baiona.

Neste sentido, o director xeral de Bolton Food, Óscar Vicente, remarcou que as empresas do sector son as primeiras en combater as malas prácticas, como a pesca ilegal, e reclamou que as marcas lideren a promoción de produtos do mar sustentables, segundo recolleu AECOC, que impulsa o XXI Congreso de Produtos do Mar, que conclúe este xoves.

Así, Vicente advertiu de que “sen a conservación dos océanos non hai futuro” e resaltou que “o 54% do crecemento do gran consumo mundial entre 2015 e 2019 vén da venda de produtos sustentables”.

Ademais, o director de Responsabilidade Social Corporativa (RSC) de Pescanova, Anxo Matamoro, apostou pola colaboración con provedores e institucións independentes para garantir a transparencia e rastrexabilidade en procesos vinculados co sector. Matamoro tamén explicou que a empresa busca contar cun 100% de materias primas de orixe pesqueira sustentable en 2030 e reducir un 50% a súa pegada de carbono de face a 2040, así como que a totalidade dos seus envases sexan reciclables en 2025.

Así mesmo, a divulgadora científica, Beatriz Carballos, destacou a importancia de trasladar ao consumidor as prácticas e as virtudes dos produtos, en especial en relación á sustentabilidade e aspectos de saúde ou nutricionais.

Así as cousas, o director de compras da Sirena, Daniel Lorente, reivindicou a presenza da sustentabilidade e o “futuro” nas capturas do mar e analizou o crecemento da categoría de conxelados durante o último ano.

VENDAS A DISTANCIA

Adicionalmente, a directora xerente de Fedepesca, María Luisa Álvarez, a responsable de proxectos da Lonxa de Almería, Elvira Morote; e o responsable de produtos frescos de Carrefour España, Jorge Alberto Martínez, abordaron a dixitalización e a eclosión da venda de produtos do mar a distancia xurdidas como consecuencia da pandemia.

Do mesmo xeito, o director xeral de Freskibo, Salvador Ros, apuntou ao aumento da adquisición de produtos do mar envasados fronte aos puntos de venda asistida durante a crise sanitaria. “A covid-19 deu moitísima visibilidade a unha categoría relativamente descoñecida para os consumidores e, moitos deles, descubriron que o pescado envasado ten atributos positivos como practicidad ou seguridade alimentaria”, explicou.