Protestas de pasaxeiros polo desvío a Asturias dun voo Barcelona-Vigo: “Non recibimos ningún tipo de atención”

Os viaxeiros critican o atraso dos autobuses que os trasladaron a Galicia, mentres Vueling xustifica o desvío por "meteoroloxía adversa".

Aeroporto de Peinador / EP

O voo VY1704 Barcelona-Vigo da compañía Vueling, con máis de 200 pasaxeiros a bordo, foi desviado este venres ata o aeroporto de Asturias por, segundo explicou a empresa, “meteoroloxía adversa”; algo que non convenceu aos pasaxeiros, que se mostraron moi molestos pola “nula información e atención”.

O avión saíu de Barcelona ao redor das 19,30 horas e, para cando se achegaba a Vigo, o seu destino, sobre as 20,55 horas, o “comandante e máxima autoridade do voo tomou a decisión do desvío por meteoroloxía adversa no aeroporto”, segundo explicou Vueling en redes sociais aos numerosos afectados que manifestaron as súas queixas por estes medios.

A compañía mesmo subliña que as condicións eran adversas en “todo o norte” e que “prexudicaban aos aeroportos máis próximos a Vigo”, dado que numerosos pasaxeiros cuestionaron a decisión ao coñecer que voos doutras compañías tomaron terra con escasos minutos de diferenza.

“Tomouse a decisión operativa de desviar o voo a Oviedo, por seguridade de todos os pasaxeiros; a seguridade é o máis importante”, incide a compañía.

Con todo, o que máis acendeu aos viaxeiros foi o trato ofrecido pola compañía unha vez en Asturias, onde denuncian esperar máis de tres horas, “nun aeroporto pechado” polos autobuses nos que debían volver a Galicia.

“Non nos ofrecen nada para comer. Familias con nenos, pasaxeiros con mobilidade reducida, xente maior… Todos esperando sen nada que levar á boca horas e horas despois”, asegura un dos afectados.

Os autobuses chegaron tres horas despois de aterrar o voo en Oviedo e os pasaxeiros non chegarán a Vigo ata o seis da mañá deste sábado.

“Chegamos 8 horas máis tarde da hora prevista, tras unha odisea en autobús, sen comida, sen auga, e sen ningún tipo de atención”, censurou outro dos pasaxeiros. Dadas as circunstancias, algúns afectados criticaron que non se lles ofreceu a opción de pasar a noite nun hotel.

A este respecto, a compañía desculpouse polo atraso dos autobuses, pero asegurou que “aos pasaxeiros que necesitaban asistencia, se lles facilitou un taxi para que fosen co seu acompañante ata o seu destino final”.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here