Rego (BNG) volve reclamar investimento para a implantación das proximidades e a modernización ferroviaria en Galicia

O edil Pérez Igrexas cuestiona a "propaganda" en torno ao centro Vialia, cando faltan servizos ferroviarios

O deputado do BNG no Congreso, Néstor Rego, xunto á deputada autonómica, Carmela González, e o concelleiro nacionalista de Vigo, Xabier Pérez Igrexas, nunha reunión con representantes de traballadores de Renfe e de Adif na cidade olívica.. BNG

O deputado do BNG no Congreso, Néstor Rego, reiterou este venres que a súa formación “focalizará” as súas demandas de investimento nos Orzamentos Xerais do Estado (PGE) para 2022 na implantación das proximidades e a modernización da rede ferroviaria en Galicia.

Así o trasladou despois de manter unha reunión con membros dos comités de Renfe e Adif, que se celebrou na estación de Guixar en Vigo, e na que tamén participaron a deputada nacionalista no Parlamento galego, Carmela González, e o concelleiro do BNG no Concello olívico, Xabier Pérez Igrexas.

Rego subliñou que, tras escoitar aos representantes dos traballadores, constátase o “abandono” do servizo e as infraestruturas ferroviarias en Galicia, que acumula “un atraso considerable” na modernización da súa rede interna en comparación con outros territorios. Ademais, lembrou, Galicia non conta cunha rede de proximidade, “algo difícil de explicar” para un Goberno central que presume de multiplicar a partida para modernizar este servizo. “Nin un só euro vén para Galicia, porque aquí non temos proximidades”, sinalou.

Por iso, incidiu en que, de cara aos investimentos territorializados que se recollan no PGE de 2022, a actuación do BNG vaise a focalizar en lograr fondos para a modernización da rede ferroviaria interna e a implantación das proximidades, todo iso coa “perspectiva” de que se transfira á administración autonómica esa rede de transporte.

AUMENTO DE FRECUENCIAS

Por outra banda, reiterou a súa demanda de que se aumenten os servizos e apuntou que, “co pretexto da pandemia”, suprimíronse frecuencias e conexións que aínda non se recuperaron, o que provoca que, nalgúns casos, os trens (especialmente na liña entre Vigo e Santiago) vaian “colapsados”.

“Hai que ser consecuentes, estamos de acordo en que hai que avanzar na transición ecolóxica e que iso, no ámbito da mobilidade, é apostar polo ferrocarril. Pero para poder apostar hai que ter as infraestruturas adecuadas e servizos suficientes”, proclamou.

“PROPAGANDA” FRONTE A SERVIZOS

Pola súa banda, o concelleiro do BNG no Concello de Vigo, Xabier Pérez Igrexas, lamentou o “abandono” dos diferentes gobernos centrais no que respecta ao servizo ferroviario da cidade e a súa área.

A ese respecto, referiuse a a inauguración, o pasado xoves, do Centro Comercial Vialia-Estación de Vigo, un acto “con gran propaganda” no que o alcalde, Abel Caballero, comparou ese complexo coa estación de Atocha ou con algunhas estacións de Londres. “Pero Vigo necesita unha estación con servizos ferroviarios, e o que se inaugurou foi un gran centro comercial, mentres seguimos con poucas frecuencias e poucos servizos (…), non entendo o motivo de celebración”, apostilou.