Docentes do Morrazo presentan as súas medidas para o regreso ás aulas ante o silencio da Consellería

Denuncian que a "aglomeración" de alumnos impide gardar máis de medio metro de distancia.

A ausencia dun protocolo autonómico que poña as bases para un regreso ás aulas “seguro” para docentes e alumnos séguelle a pasar factura á Xunta. A derradeira das mobilizacións en repulsa deste baleiro de indicacións xorde no Morrazo, onde o IES de Rodeira vén de marcar unha mobilización para o vindeiro mércores 11 na que expoñerán á Consellería de Educación as súas propostas para o curso vindeiro.

Ante o silencio da carteira dirixida por Carmen Pomar, os docentes asinantes -que, segundo indican nota remitida a GC, contan co apoio de varias ANPAS da zona- fan fincapé na necesidade de reducir o ratio de alumnos por aula. “Non podemos aceptar que o curso 2020-2021 se continúe a planificar cos mesmos parámetros que os anteriores, co mesmo cupo de profesorado e aceptando ratios de 30 alumnas por grupo na ESO e de 33 no Bacharelato“, sinalan nun comunicado.

Esta masificación das aulas, co alumno “aglomerado” e unha superficie por persoa “ínfima” está a se converter na principal preocupación dos docentes de cara ó curso que abre. Con esta distribución de alumnado, apuntan na web do centro, non será posible garantir unha distancia de máis de 50 centímetros, moi por debaixo dos 2 metros que a propia Xunta recomendaba para os seus empregados públicos o 9 de maio.

DEMANDAS DOS CENTROS

Por todas estas razóns, o centro de Rodeira vén de redactar unha listaxe de medidas de prevención que farán chegar á Consellería nunhas mobilizacións o vindeiro mércores 8 ás 11 de mañá. Os docentes de Rodeira animan a todos os centros de Galicia a replicar a protesta, que terá lugar ante o edificio consistorial do Concello, e facer chegar á Consellería as súas propias medidas de cara ó regreso ás aulas. Polo de agora, apuntan, xa teñen coñecemento de máis de media ducia de centros implicados coa manifestación.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here