InicioEconomíaCCOO demanda maior investimento no sector do ferrocarril

CCOO demanda maior investimento no sector do ferrocarril

O sector Ferroviario de CCOO inicia esta semana no Porriño unha rolda de reunións cos Concellos en defensa de máis investimentos ferroviarios.

PUBLICADO O

O sector Ferroviario de CCOO propón a creación dunha plataforma municipal a prol da liña ferroviaria do Miño, unha infraestrutura «estratéxica» para Galicia que acumula anos de «deterioración e abandono».

Así se propuxo nun encontro celebrado o pasado martes no Concello do Porriño entre a alcaldesa, Eva García de la Torre e por parte de CCOO acudiron Antonio Conde, coordinador provincial do sector Ferroviario, acompañado de Juan Gómez e Guillermo García.

Nun contexto en que están previstos investimentos para mellorar o ferrocarril en Galicia —recollidos no Plan director, entre outros—, CCOO defendeu ante a alcaldesa porriñesa un modelo de «ferrocarril de consenso» que sexa «útil» para a vertebración territorial da comunidade autónoma, para as necesidades de mobilidade das persoas e tamén para as empresas.

O secretario xeral do sector Ferroviario de CCOO en Pontevedra tamén denunciou nesta reunión que, co pretexto da pandemia, estanse a suprimir servizos ferroviarios, «obviando as necesidades de mobilidade terriorial», lamentou. «Estas medidas non se poden tomar de costas aos Concellos», insiste o sindicalista.

A INTERMODALIDADE, “CLAVE”

Para CCOO, a intermodalidade no transporte é unha cuestión «clave» que debe ser atendida; necesaria para a mobilidade de Galicia e tamén para achegarse a Portugal ou a outras comunidades autónomas e contribuír a asentar poboación. Tamén cómpre a interoperatividade, «necesaria para un modelo ferroviario útil e funcional», apunta Conde.

Segundo o sector Ferroviario de CCOO, Galicia necesita dunha rede de proximidade que una núcleos poboacionais «estratéxicos» e que o prezo dos billetes de tren garde relación co nivel de vida da poboación galega. «O deseño de políticas tarifarias que integran distintos medios de transporte público conduce a unha comunidade socialmente comprometida», enfatizan desde o sindicato.

Así mesmo, as frecuencias dos trens de proximidade, ademais da coordinación da interoperatividade, deben adecuarse ás conexións cos servizos aéreos, marítimos e o transporte por estrada. «É o momento de vertebrar os servizos ferroviarios en toda Galicia», con especial atención á liña do Miño no que se refire á provincia de Pontevedra.

ÚLTIMAS

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presenta a súa renuncia para centrarse na súa actividade no Congreso

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presentou este venres a súa renuncia...

Gonzalo Caballero proposto polo PSOE de Vigo como candidato galego ás europeas

A asemblea do Partido Socialista de Vigo propuxo ao que fora secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero,...

Stellantis Vigo espera que o Perte se resolva “a final de mes”

O director da planta viguesa do grupo automobilístico Stellantis, Ignacio Bueno, ve "difícil" superar...

Claudio Giráldez renova como adestrador do Celta ata xuño de 2025

O adestrador galego Claudio Giráldez renovou este xoves o seu contrato como técnico do RC...