O novo Vulcano estuda 37 propostas de construcións e reparacións por un total de 240 millóns

Mariña Meridional efectuou este martes o último pago para a adquisición das instalacións do estaleiro vigués

O director xeral do estaleiro Vulcano, José María Soriano; o presidente do grupo Argos, José Alberto Barreiras; e o director xeral de Mariña Meridional, Juan Moreno.

A nova dona do anterior Vulcano, a sociedade Marina Meridional (do grupo Argos), efectuou este martes o último pago para a adquisición das instalacións do estaleiro vigués e atópase inmersa na negociación de 37 propostas de traballo de construción e reparacións por valor total de 240 millóns.

Así o comunicou este martes en Vigo o presidente do grupo Argos, José Alberto Barreiras, que estivo acompañado polo director xeral de Mariña Meridional, Juan Moreno; e o director xeral do estaleiro Vulcano, José María Soriano.

Segundo indicou Barreras, Factorías Vulcano (agora Estaleiros San Enrique) está a buscar carga de traballo para as súas bancadas. Así, xa ten “máis de 37 propostas de traballo”, das que espera que calle polo menos algunha delas, entre as que Soriano apuntou que se atoparían oceanográficos e ferris de aluminio.

Neste obxectivo, Barreiras indicou que “evidentemente axudaría moitísimo ter resolto o problema da concesión“. En relación a iso, indicou que a empresa se atoparía “moi tranquila” cunha concesión ata 2027, no entanto, se se resolvese en contra iniciarían a negociación dunha nova concesión de maior tamaño.

Así as cousas, avanzou que neste último caso estudarían que esa nova concesión fose “mesmo máis grande que a actual” co obxectivo de facer un dique seco grande. “Hai sitio dabondo para facer un dique seco grande, que habería un interese grande de facelo, xa que non hai un así” en Vigo, apuntou.

En todo caso, insistiu na necesidade de resolver o problema da concesión canto antes para poder conseguir contratacións. “Hai moito cliente que non quere nin tan sequera pensar en empezar un barco e que a concesión lla quiten ao estaleiro. Mentres non estea iso resolto, hai moita reticencia por parte da clientela para traer traballo”, alertou.

A pesar de todo, trasladou unha mensaxe positiva, posto que a partir das conversacións que mantiveron coñeceron que o Porto transmitiu o seu apoio para que “a concesión sexa sempre para o sector naval” e manifestou “que abandonaba definitivamente a idea de converter isto en metros cadrados de almacén, como parece ser que era a idea inicial”.

CONCESIÓN

A actual concesión, que caduca en 2027, formou parte do lote adquirido polos novos propietarios, pero hai un conflito aberto co Porto, que reclama a reversión da devandita concesión, alegando que quedou extinguida no momento en que Factorías Vulcano desapareceu.