O Porto de Vigo, un dos que máis peso perderon no conxunto do Estado

Na última década só creceu un 1%.

Vista área do Porto de Vigo. AUTORIDADE PORTUARIA DE VIGO - Arquivo

Un informe do Foro de Contorna Socioeconómica (FES) do Círculo de Empresarios de Galicia arroxou que os portos galegos de interese xeral “perderon peso no conxunto de Portos do Estado” na última década, pasando de representar case o 7 % en 2010 ao 5,5 % en 2020.

Segundo informaron os empresarios nun comunicado remitido este luns, “os entes que integran Portos do Estado incrementaron nun 30 % o volume do tráfico portuario” neste período, o que supón “tres veces máis que os portos galegos”.

Ademais, dentro de Galicia, o porto de Vigo “é o que viu máis constreñidas as súas cifras”, pois o crecemento “non chegou ao 1 % neste período”, sinala as FES, que apunta que esta situación se viu “paliada apenas polo feito de que foi un dos dous portos españois de interese xeral que rexistrou cifras positivas o ano pasado”.

A colación diso, apuntou que “as carencias” en transporte ferroviario “son comúns nos cinco portos galegos“, aínda que indicou que “é especialmente preocupante no caso de Vigo, que é, ademais, o porto que viu máis minguado o seu potencial de crecemento na última década”.

Neste contexto, o Foro considerou que os portos galegos “deben dotarse a medio prazo tanto das conexións ferroviarias necesarias –Corredor Atlántico e saída sur, de ligazón con Portugal–, como de liñas de atracada adecuadas para atender en condicións competitivas aos megabuques.

Os portos son os principais pulmóns da economía galega, e a súa optimización devengará nunha nova oportunidade para crear un sistema económico puxante, sustentable e digno”, finalizou o Foro, que ante todo isto demandou “un maior esforzo investidor para garantir a competitividade e futuro do cinco portos galegos”.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here