Barreras traballa en dous posibles contratos para permitir a construción dos buques de Havila

Vista do estaleiro Hijos de J. Barreras, co barco de Ritz Carlton na bancada.. PAULA XUSTO-EUROPA PRESS - Arquivo

O estaleiro vigués Hijos de J. Barreras traballa en dous posibles contratos para permitir a construción dos dous buques da armadora norueguesa Havila. Así o explicou nunha reunión mantida con provedores o director executivo do estaleiro, Douglas Prothero, quen indicou que as negociacións se atopan bastante avanzadas.

Segundo explicaron a Europa Press fontes coñecedoras do contido da reunión, apuntou que é posible que estes buques se poidan chegar a construír, o que axudará a atopar unha solución para estas estruturas, que permanecen bloqueadas na bancada de Beiramar.

A este respecto, Prothero avanzou que o estaleiro deberá traballar, polo menos, na parte inicial da súa construción, o que xerará carga de traballo. En concreto, Havila contratara a construción de dous cruceiros en Barreras. No entanto, tras a paralización deses traballos polos problemas que atravesaba a naval galega, a armadora norueguesa anunciou en febreiro que os dous buques serían construídos polo estaleiro turco Tersan.

Precisamente, Barreiras avanzou en setembro que traballaba nunha solución ao conflito con Havila e que se esperaba perfilala “cara a mediados de outubro”. Así, detallou que se negociaba con posibles compradores interesados en terminar eses dous barcos, que se despezarían “para poder dispor de espazo para outros proxectos” se non se alcanzaba un acordo.

DÉBEDA

Así mesmo, na reunión celebrada nas últimas horas, o director executivo do estaleiro sinalou que se verificou o 61% da débeda e instou aos provedores a enviar a información de parte restante con celeridade para proceder do mesmo xeito.

Neste sentido, Prothero concretou que se traballa en dúas posibles solucións para o pago da débeda. Así, considerou que a mellor opción para o estaleiro e os provedores pasa por un só abono en efectivo que cubra a totalidade do debo.