O Grupo PSA anunciou que todos os seus vehículos comerciais terán unha versión 100% eléctrica para 2021, mentres que a compañía continúa traballando no desenvolvemento de modelos de pila de combustible de hidróxeno.
Así o sinalou nunha conferencia ‘en liña’ o responsable de Vehículos Comerciais do consorcio francés, Xavier Peugeot, tras presentar as novas versións ‘cero emisións’ dos modelos Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy, Opel Vivaro-e e Vauxhall Vivaro-e.
Neste sentido, Peugeot indicou que a compañía esta centrada na redución de emisións, polo que continuará traballando coa tecnoloxía de pila de combustible de hidróxeno e o ano que vén terá unha frota dedicada a ela.
“Todo o mundo sabe que a tecnoloxía de hidróxeno é máis cara, pero tamén sabemos que ten dous puntos a favor: a autonomía e o rápido tempo de recarga“, indicou o directivo, quen engadiu que PSA pretende continuar a súa “folla de ruta” no ámbito da electrificación e que informará “nuns meses” sobre a tecnoloxía de pila de combustible.
Neste sentido, descartou o desenvolvemento de vehículos comerciais híbridos, aínda que indicou que grazas á plataforma multienerxía do Grupo PSA, poderíase adaptar para a chegada de modelos doutro tipo de combustible.
Peugeot tamén valorou as novas furgonetas medianas do grupo, que chegarán antes de final de ano aos mercados europeos con 230 ou 330 quilómetros de autonomía. Así, desde a compañía indicaron que prevén que un 70% dos clientes elixa a versión con maior autonomía, a pesar de que o 83% dos usuarios destes modelos circulan menos de 200 quilómetros ao día.
Entre outras características, os novos modelos eléctricos de PSA estarán dispoñibles en tres tamaños diferentes de ata 5,3 metros de longo e con 1.275 quilos de carga. Ademais, a maioría ten unha altura de 1,90 metros, que lle permite acceder aos aparcadoiros subterráneos.
Con 136 cabalos de potencia, o seu motor eléctrico alcanza unha velocidade máxima de 130 quilómetros por hora e acelera de 0 a 100 quilómetros por hora en 13,1 segundos.