InicioEconomíaPSA electrificará toda a gama de vehículos comerciais para 2021 e traballa...

PSA electrificará toda a gama de vehículos comerciais para 2021 e traballa en versións de hidróxeno

A compañía descarta o desenvolvemento de vehículos comerciais híbridos

PUBLICADO O

O Grupo PSA anunciou que todos os seus vehículos comerciais terán unha versión 100% eléctrica para 2021, mentres que a compañía continúa traballando no desenvolvemento de modelos de pila de combustible de hidróxeno.

Así o sinalou nunha conferencia ‘en liña’ o responsable de Vehículos Comerciais do consorcio francés, Xavier Peugeot, tras presentar as novas versións ‘cero emisións’ dos modelos Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy, Opel Vivaro-e e Vauxhall Vivaro-e.

Neste sentido, Peugeot indicou que a compañía esta centrada na redución de emisións, polo que continuará traballando coa tecnoloxía de pila de combustible de hidróxeno e o ano que vén terá unha frota dedicada a ela.

“Todo o mundo sabe que a tecnoloxía de hidróxeno é máis cara, pero tamén sabemos que ten dous puntos a favor: a autonomía e o rápido tempo de recarga“, indicou o directivo, quen engadiu que PSA pretende continuar a súa “folla de ruta” no ámbito da electrificación e que informará “nuns meses” sobre a tecnoloxía de pila de combustible.

Neste sentido, descartou o desenvolvemento de vehículos comerciais híbridos, aínda que indicou que grazas á plataforma multienerxía do Grupo PSA, poderíase adaptar para a chegada de modelos doutro tipo de combustible.

Peugeot tamén valorou as novas furgonetas medianas do grupo, que chegarán antes de final de ano aos mercados europeos con 230 ou 330 quilómetros de autonomía. Así, desde a compañía indicaron que prevén que un 70% dos clientes elixa a versión con maior autonomía, a pesar de que o 83% dos usuarios destes modelos circulan menos de 200 quilómetros ao día.

Entre outras características, os novos modelos eléctricos de PSA estarán dispoñibles en tres tamaños diferentes de ata 5,3 metros de longo e con 1.275 quilos de carga. Ademais, a maioría ten unha altura de 1,90 metros, que lle permite acceder aos aparcadoiros subterráneos.

Con 136 cabalos de potencia, o seu motor eléctrico alcanza unha velocidade máxima de 130 quilómetros por hora e acelera de 0 a 100 quilómetros por hora en 13,1 segundos.

ÚLTIMAS

Estudantes de Vigo e Monforte álzanse con tres premios da competición educativa Young Business Talents

Dous equipos de alumnado do IES San Tomé de Freixeiro (Vigo) e un grupo...

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presenta a súa renuncia para centrarse na súa actividade no Congreso

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presentou este venres a súa renuncia...

O BNG promete ser “a primeira liña de defensa” de Vigo no Parlamento galego, fronte ao “abandono” da Xunta

O BNG trasladou este venres o seu compromiso de ser "a primeira liña de...

O TSXG confirma a sentenza dun xulgado de Vigo que declaraba legal a prórroga do servizo municipal de auga

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) confirmou a sentenza ditada en 2022...