Vigo móstrase ao mundo como unha cidade “con luz propia” na que o Nadal representa “unha forma de entender a arte”

O Concello reivindica en Fitur o carácter "aberto" da urbe e insta a visitala a través de famosos como Carlota Corredera e Manuel Lago

O alcalde Abel Caballero e o humorista Manuel Lago durante a presentación do Concello de Vigo en Fitur

O Concello mostrou Vigo como unha cidade que “brilla con luz propia” e na que o Nadal representa “unha forma de entender a arte” no marco da presentación da súa oferta turística que se realizou este xoves en Fitur.

Ante unha abarrotada ‘caseta’ de Galicia, o alcalde, Abel Caballero, e o humorista vigués Miguel Lago percorreron os principais atractivos turísticos da cidade, como as Illas Cíes, a Reconquista e o Entroido, mediante unha charla de aspecto informal que virou en torno á iluminación do Nadal.

Deste xeito, presentouse o lema escollido para este ano, ‘O fenómeno Vigo, non tentes explicalo, víveo’, que busca exercer como un reclamo de visitantes para unha cidade da que “pasa a ser parte” cada persoa “que pon un pé” nela, segundo asegurou Caballero.

A continuación, o rexedor olívico definiu Vigo como unha cidade con “vida propia” que “se puxo en marcha” recentemente e que “todos” queren visitar.

Así, Caballero afirmou que o “fenómeno Vigo” vívese “máis aló de Galicia” tras asegurar que multitude de cidadáns doutras comunidades se desprazaron á cidade durante a tempada do Nadal. “Di o presidente de Cantabria, Miguel Ángel Revilla, que vai máis xente (da súa rexión) ao Nadal de Vigo que ao Camiño de Santiago”, remarcou o alcalde en ton xocoso.

ILUMINACIÓN DO NADAL

Sobre a iluminación do Nadal, Abel Caballero destacou a “calidade” da iluminación e defendeu que exerce como atractivo para un turista que ao chegar á cidade móstrase sorprendido pola súa “gastronomía e beleza”.

Adicionalmente, puxo en valor a Reconquista, que se celebra cada ano en marzo para conmemorar a expulsión das tropas de Napoleón Bonaparte da cidade, e como, a través dela, a urbe trasládase ao século XIX durante tres días.

Respecto dos eventos estivais, subliñou os concertos que se celebran cada verán no Parque de Castrelos e apuntou que xa se confirmou o primeiro nome dos artistas que actuarán no seu auditorio, Sting. Ademais, recalcou que, durante o festival de cultura urbana O Marisquiño, Vigo acolle distintas competicións de ‘skate’, unha disciplina que será olímpica nos Xogos que se celebrarán este ano en Tokio.

VÍDEOS PROMOCIONAIS

Así mesmo, mediante senllos vídeos promocionais, distintas personalidades como o ciclista Óscar Pereiro, o músico Teo Cardalda, o actor Manuel Manquiña e o escritor Óscar Villar, cuxas últimas novelas se desenvolven na cidade, describiron os recunchos, as festas e a oferta gastronómica da urbe. Ademais, o contido audiovisual mostrou á xornalista Carlota Corredera, que definiu Vigo como unha cidade “alegre”, “agradecida” e “aberta”.

De feito, o carácter amable dos vigueses foi unha das ideas máis repetidas a través dos vídeos promocionais, que mostraron, entre outros aspectos, a iluminación do Nadal e como a cidade se “enche” nesas datas. Con todo, incidiuse no feito de que Vigo conta cunha ampla oferta turística durante todo o ano.

Nese sentido, destacouse que as Illas Cíes, nas que se lembrou que se atopa “a mellor praia do mundo”, representan o “primeiro reclamo turístico” da cidade, así como que foron visitadas por Xulio César.

Ademais, o músico e colaborador de Latexa Motiv Pablo Novoa foi convidado a actuar no marco da presentación realizada en Fitur, onde chanceou co condutor do acto, Miguel Lago, ao acudir á ‘caseta’ cunha trompeta de xoguete.