O Grupo PSA fabricará desde o ano próximo turismos eléctricos nas tres fábricas que mantén en España, situadas en Vigo, Figueruelas (Zaragoza) e Madrid, mentres que en 2021 tamén lanzará unha nova xeración de vehículos comerciais electrificados.
Así o anunciaron desde a compañía no evento ‘Electrificación Aquí y Ahora’ celebrado este mércores en Madrid. Durante o encontro, celebrado no marco do cume COP25 de Madrid, os directivos da compañía confirmaron o compromiso do Grupo PSA co medio ambiente e a redución das emisións de dióxido de carbono (CO2), á vez que presentaron a estratexia de electrificación.
A través desta estratexia, os novos modelos que lance a compañía ao mercado contarán desde este ano cunha versión electrificada, tanto unha 100% eléctrica como unha híbrida enchufable. No entanto, en 2025 a totalidade dos modelos de Peugeot, Citroën, DS Automobiles e Opel incorporará unha variante electrificada e en 2021, o grupo ofrecerá 23 modelos electrificados.
Desde a empresa automobilística, explicaron que esta estratexia global de electrificación permitirá experimentar un aforro de 223 millóns de toneladas de emisións de dióxido de carbono (CO2) entre 2012 e 2025.
NOVE MODELOS CON ETIQUETA ‘CERO’
Nesta liña, o consorcio automobilístico francés ofrece en España actualmente nove modelos electrificados de nova xeración que teñen a etiqueta ‘CERO’ da Dirección Xeral de Tráfico (DXT).
Estes modelos son os eléctricos Peugeot e-208 e e-2008, o DS 3 Crossback E-Tensa e o Opel Corsa-e, así como os híbridos enchufables 3008 Hybrid, Citroën C5 Aircross Hybrid, DS 7 Crossback E-Tense 4X4 e o Opel Grandland X Hybrid.
Christophe Mandon asegurou que estes vehículos “xa se poden adquirir na rede comercial” das marcas do grupo en España e engadiu que tamén se comercializa unha ampla oferta de servizos “que responden a todas as preocupacións que se lle expoñen ao cliente á hora de comprar un vehículo electrificado”.
A corporación destacou que a súa estratexia de electrificación non só abarca a área de comercialización de vehículos con esta tecnoloxía, senón que tamén afecta o ámbito industrial e todo o referente aos servizos de mobilidade, a través da marca Free2Move.