Traballadores de Vitrasa denuncian que a empresa “se nega” a abonar as horas extra en quenda de mañá

Tamén criticaron que Vitrasa esixa ao persoal que finalice pola noite o servizo prestado máis tarde da hora estipulada solicitar o abono correspondente a través dun escrito.

Autubuses urbanos de Vigo da empresa Vitrasa / NexoTrans

O comité de empresa de Vitrasa, a concesionaria do servizo de transporte urbano de Vigo, denunciou que a empresa “se nega” a abonar as horas extra realizadas polos traballadores da quenda de mañá que realizan o intercambio cos que desempeñan o seu labor pola tarde tras a hora fixada.

Nun comunicado, UGT, que forma parte do comité de empresa xunto á CIG, USO e CC.OO., tamén criticou que Vitrasa esixa ao persoal que finalice pola noite o servizo prestado máis tarde da hora estipulada solicitar o abono correspondente a través dun escrito. Así, reprobou que se demande este trámite a pesar de que se recolle a hora de finalización dos traballadores desta quenda polo persoal de inspección.

Tamén afirmou que, aínda que se acordou achegar unha solución aos atrasos xerados por obras na cidade, non se realizaron as remodelacións comprometidas pola empresa para asegurar os descansos dos condutores.

Adicionalmente, o sindicato denunciou a “eventualidade” á que se ve suxeita o persoal do servizo de transporte. A este respecto, apuntou que, a pesar das contratacións realizadas o ano pasado, as horas extra realizadas polos empregados poderían supor o traballo de “polo menos a unha trintena de condutores” máis.

Deste xeito, lamentou que estes postos de traballo sexan cubertos durante seis meses por traballadores aos que non se lle prorroga o contrato “para evitar facelos fixos“. Ademais, asegurou que, cando se volve a contratar a estas persoas pasado un tempo, “non se lles respecta a orde de antigüidade na empresa”.

Adicionalmente, UGT criticou a falta de aseos para este leste persoal, así como o feito de que, a pesar de que o plan de igualdade caducou en 2014, non se elaborou unha nova formulación do mesmo. Así mesmo, insistiu na necesidade de adaptar os uniformes dos condutores para garantir o seu transpiración e comodidade.