Citröen en contra da mala imaxe por contaminacin dos diésel: “A nós vainos moi ben a venda de vehículos”

O director xeral da empresa, Pablo Puey, pide "sutileza" na etiqueta dos vehículos da DXT en función do seu nivel de contaminación.

Pablo Puey, director xeral de Citröen / quintamarcha.com

O director xeral de Citroën para España e Portugal, Pablo Puey, asegurou que a marca francesa está de acordo e gústalle o feito de que se cataloguen os vehículos segundo o seu nivel de emisións pero que se deberían producir algunhas “sutilezas” na etiquetaxe da Dirección Xeral de Tráfico (DXT).

“Gústanos que haxa unha etiquetaxe da DXT. No fondo o que se está facendo é diferenciar aos coches antigos, que son os aos que hai que atacar. No entanto, na etiquetaxe pode haber sutilezas. Un coche coa etiqueta ECO ou 0 (emisións) fai a maioría do seu consumo co motor de combustión e non co eléctrico. Hai un longo camiño que percorrer e cada un terá que facer o seu”, sinalou nunha entrevista concedida a Europa Press.

Segundo Puey, tan só o 0,7% do parque automobilístico español está catalogado segundo o seu nivel de emisións cunha etiqueta Eco e 0. Aos modelos de gasolina anteriores ao ano 2000 e diésel previos ao 2006, que non cumpren coas normas Euro 3 e Euro 4, respectivamente, non lles corresponde a etiqueta ambiental da DXT.

Neste sentido, o directivo instou o Goberno, aínda en funcións, a que poña en marcha plans de incentivo á compra de vehículos que inclúan achatarramento, así como que invista en infraestrutura de recarga para eléctricos.

Doutra banda, Puey augurou unha caída do mercado total (turismos e vehículos comerciais) ao peche de 2019 de ao redor do 5% en comparación co exercicio precedente, ata 1,26 millóns de unidades de turismos e todoterreos e 220.000 comerciais.

“Citroën acumula (ata agosto) unhas 74.000 vendas, só 100 menos que o ano pasado. Estamos estables e gañamos un 0,54% de cota de mercado, que é bastante difícil de facer”, apuntou. Ademais, advertiu de que hai estudos que din que, en termos xerais, podería producirse unha “diminución” da rendibilidade media dos concesionarios. “Está nunha forte tensión. Para a nosa rede, os meses de xullo e agosto do ano pasado foron bastante dramáticos e este verán recuperamos”, subliñou.

CITROËN VENDE MÁIS DIÉSEL QUE GASOLINA

O directivo arxentino tamén pediu que non se lancen mensaxes que asusten e confundan ao consumidor á hora de comprar un vehículo novo, asegurando que a marca francesa vende máis modelos diésel que gasolina en España.

En concreto, o 51% das matriculacións (incluíndo turismos e comerciais) da firma do dobre chevron en España corresponde a modelos de gasóleo, o que supón 15 puntos porcentuais máis que a media do resto de competidores. “Vainos ben na venda de vehículos diésel, a pesar de que hai unha tendencia moi forte que vai en contra del”, afirmou.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here