O Grupo PSA comercializou 1,9 millóns de vehículos en todo o mundo nos seis primeiros meses do ano, o que supón unha diminución do 12,7% respecto ao primeiro trimestre de 2018, segundo datos publicados pola empresa.
Peugeot foi a marca do consorcio que máis unidades matriculou na primeira metade do ano actual, con 767.062 unidades, un 23,73% menos, mentres que Citroën vendeu 536.034 unidades en todos os mercados nos que opera, o que supón unha baixada do 6,38%.
DS, pola súa banda, rexistrou un volume mundial de vendas de 32.217 unidades no acumulado de 2019 ata xuño, un 1,46% máis, á vez que Opel/Vauxhall recortou un 0,67% os seus rexistros semestrais, ata 568.029 unidades.
O presidente e conselleiro delegado do consorcio PSA, Carlos Tavares, destacou que, a pesar da caída dos mercados automobilísticos mundiais no primeiro semestre, os equipos comerciais da empresa lograron incrementar as cotas de mercados en diversos países, especialmente en Europa e África.
“O rigoroso despregamento das nosas estratexias ‘Core Model’ e ‘Core Techno’ foi decisivo para realizar as vendas rendibles e mellorar a satisfacción dos clientes”, asegurou o máximo directivo da multinacional.
Por rexións, o Grupo PSA comercializou 1,67 millóns de unidades en Europa no primeiro semestre, un 0,27% máis, e 64.169 unidades en China e Sueste asiático, un 60,6% menos. As entregas en Latinoamérica baixaron un 29,34%, ata 69.268 unidades.
A compañía vendeu 71.565 unidades entre xaneiro e xuño en África e Oriente Medio, un 68,35% menos, así como 13.644 unidades en India-Pacífico, un 2,27% máis, e 6.570 unidades en Eurasia, o que representa un 14,55% menos.