O primeiro eléctrico de Toyota fabricarase en Vigo e será un vehículo comercial

A marca asiática aspira a vender unhas 35.000 unidades por ano do 'made in Spain' Proace City no mercado europeo.

Toyota Proace City. TOYOTA - Arquivo

O primeiro vehículo de propulsión totalmente eléctrica de Toyota será un comercial compacto lixeiro, o Proace City, que se producirá na planta do Grupo PSA en Vigo en exclusiva mundial, xunto co Peugeot Rifter, o Opel Combo e o Citroën Berlingo, baixo o acordo que alcanzaron ambas as compañías en novembro do ano pasado.

Segundo explicou Toyota durante a presentación da súa estratexia de vehículos comerciais lixeiros en Roma, a marca nipona, en colaboración co consorcio francés, incorporará proximamente versións eléctricas dos modelos Proace e Proace City. Chegarán ao mercado en 2020 e 2021, respectivamente.

O responsable de Mercadotecnia e Produto de Toyota Europa, Andrea Carlucci, sinalou que a empresa nipona tan só está presente no 37% do segmento de comerciais co Proace e o Hilux, subliñando que coa chegada do Proace City a marca logrará unha cobertura de ata o 75%.

Carlucci destacou que as restricións ao tráfico en distintas cidades por altos niveis de contaminación e o aumento do comercio eléctrico e repartición de última milla son algúns dos principais motivos que impulsaron a Toyota a lanzar unha versión 100% eléctrica dun comercial compacto lixeiro.

No entanto, Toyota porá tamén á venda o Proace City con motores diésel e gasolina, con potencias que varían entre os 75 e os 130 cabalos. Tamén estará dispoñible con caixa de cambios manual de cinco ou seis velocidades e automática de oito relaciones.

A marca asiática aspira a vender unhas 35.000 unidades por ano do ‘made in Spain’ Proace City no mercado europeo. A preventa das versións de combustión interna comezará en decembro deste ano, mentres que a variante eléctrica, da que non se desvelou a súa autonomía, chegará un ano máis tarde.

Ademais, porase á venda en dúas batallas: curta, de 4,4 metros, e longa, de 4,7 metros. Ambas as variantes poden solicitarse con tres asentos dianteiros e panel de vidro que separe o espazo de carga do habitáculo, mentres que a versión para pasaxeiros (de momento, tan só dispoñible para a variante con motores convencionais) poderá incluír cinco ou sete asentos.

O Proace City curto ten unha capacidade de carga máxima de 3,3 metros cúbicos e o longo, con Smart Cargo (carga intelixente) opcional, de 4,3 metros cúbicos. No apartado de seguridade, incorpora sistema de precolisión, sistema de mantemento de carril, recoñecemento de sinais, control de cruceiro e ‘advertencia de café’, que recomenda que ao condutor que se tome un descanso se pasou moito tempo ao volante.

A furgoneta compacta de asínaa nipoa fabricada en España tamén está equipado con pantalla táctil de oito polgadas, compatible con MirrorLink, Apple CarPlay e Android Auto. Toyota e PSA iniciaron a súa colaboración no ámbito dos vehículos comerciais lixeiros en 2012, coa produción do Proace na factoría de PSA en Hortain (Francia).