A Xunta di que a saída sur de Vigo reducirá “á metade” o tempo de viaxe entre Vigo e Valença

Insta a Fomento a "porse a traballar xa" para definir os proxectos do Corredor Atlántico de mercadorías.

Tren de Adif

O director xeral de Mobilidade, Ignacio Mestre, instou ao Ministerio de Fomento a “porse a traballar xa” na definición dos proxectos para a rede transeuropea de transporte (TEN-T) para que a ‘Saída sur’ de Vigo poida estar concluída “antes do ano 2030”.

Así o indicou durante o seu comparencia na Comisión 2ª, Ordenación Territorial, Obras Públicas, Medio Ambiente e Servizos, onde Ignacio Mestre respondeu a unha pregunta formulada polo Grupo Popular sobre a “planificación e impulso” do Corredor Atlántico de mercadorías.

Así, o responsable de Mobilidade do Goberno galego incidiu na necesidade de contar con “plans de calidade encima da mesa” para poder reclamar ante Bruxelas “os fondos necesarios” para o seu desenvolvemento, que se asignan a través do modelo de “concorrencia competitiva”.

Ignacio Mestre tamén repasou o “traballo” feito desde a Administración autonómica para lograr a integración da chamada ‘Saída sur’ de Vigo na rede básica europea de transportes, unha infraestrutura que “reducirá os tempos e a distancia nas viaxes por ferrocarril entre a cidade olívica e Valença do Minho”.

Deste xeito, segundo expuxo, coa ‘Saída sur’ de Vigo pasarase dos 48 quilómetros actuais á metade, o que permitirá que o viaxe se realiza “en case un terzo” do tempo actual ao pasar de 40 minutos a un cuarto de hora.

Así mesmo, tamén resaltou que a inclusión no Corredor Atlántico e na rede TEN-T “non só beneficiará” á execución do ‘Saída sur’, senón que redundará na conexión ferroviaria do Porto exterior da Coruña e Ferrol, así como á Plisan. Así as cousas, Mestre avanzou que a Xunta “volverá reclamar en canto haxa un novo Goberno en España, o cumprimento do seu comportamento de ter o ‘Saída sur’ terminada antes de que conclúa o ano 2030”.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here