InicioCulturaOs praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar...

Os praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar novos clientes

PUBLICADO O

O pasado martes día 19 de xuño de 2018 o alcalde da Guarda, Antonio Lomba e a
Concelleira de Comercio, Montserrat Magallanes, asistiron á Clausura do curso de
formación en redes sociais, adicado aos praceiros e praceiras do Mercado da Guarda.

Este curso de formación en novas tecnoloxías e redes sociais, realizouse en Informática San Benito na Guarda dende o pasado 29 de maio, contando coa asistencia da práctica maioría dos praceiros e praceiras do municipio.

Nesta actividade formativa realizada en clases de carácter semanal e de dúas horas de duración aprenderon a traballar coas redes sociais, tratamento de imaxes e configuración de perfís sociais, interactuando a través do perfil en Facebook “Mercado de A Guarda”.

Para o alcalde da Guarda, o cambio na sociedade actual esixe unha adaptación por
parte dos empresarios locais para a comercialización dos seus produtos e realizar
novas captacións de clientes empregando as novas tecnoloxías e as redes sociais
para abarcar novos mercados.

Clausura das clases / A Guarda

Antonio Lomba clarexou que depende dos propios praceiros e praceiras que esta
adaptación ao novo concepto social sexa susceptible de proseguer, de cara a poder
competir e ofertar produtos, fidelizando clientes, cun trato persoal, de proximidade e
cun produto ben diferenciado: “O Mercado da Guarda ten futuro, hai un traballo
extra que facer, pero os beneficios serán moi positivos xa que é un dos elementos
dinamizadores da economía da Guarda”.

Pola súa banda, Montserrat Magallanes, Concelleira de Comercio, destacou que
dende fai tempo traballase na mellora do comercio e do turismo da vila, con actuacións que moitas veces non corresponden á administración, pero que “somos conscientes que este tipo de actividades son necesarias e dende o consistorio local aportamos o noso gran de area para que así sexa”.

Indicou tamén que ante o novo momento de cambio da sociedade, do hábitos de consumo, todos os sectores deben adaptarse á realidade coas técnicas e campañas de promoción axeitadas.

ÚLTIMAS

Estudantes de Vigo e Monforte álzanse con tres premios da competición educativa Young Business Talents

Dous equipos de alumnado do IES San Tomé de Freixeiro (Vigo) e un grupo...

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presenta a súa renuncia para centrarse na súa actividade no Congreso

A concelleira do PP de Vigo Irene Garrido presentou este venres a súa renuncia...

O BNG promete ser “a primeira liña de defensa” de Vigo no Parlamento galego, fronte ao “abandono” da Xunta

O BNG trasladou este venres o seu compromiso de ser "a primeira liña de...

O TSXG confirma a sentenza dun xulgado de Vigo que declaraba legal a prórroga do servizo municipal de auga

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) confirmou a sentenza ditada en 2022...